Вчителі німецької мови отримали корисні знання та цікавий досвід до нового навчального року.
З метою ознайомлення педагогів зі змінами щодо викладання іноземних мов у новому навчальному році, удосконалення досвіду з організації кооперативного навчання на уроках німецької мови у змішаному форматі 21 серпня 2024 року відбувся методичний воркшоп, в якому взяли участь 27 вчителів німецької мови закладів загальної середньої освіти міста Одеси.
На вебінарі були розглянуті питання щодо нововведень в організації освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році, щодо використання кооперативного навчання на уроках німецької мови у змішаному форматі.
На початку заходу консультантка Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич окреслила основні зміни відповідно до нових документів МОН, а саме: щодо розподілу навчального навантаження між освітніми компонентами і виділення резерву годин на тиждень для всіх освітніх галузей (Типова освітній програма – наказ МОН від 09.08.2024 № 1120); здійснення оцінювання за загальними критеріями та освітніми галузями (іноземні мови) відповідно до чотирьох рівнів (Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання відповідно до нових Державних стандартів – наказ МОН від 02.08.2024 № 1093); порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні (Наказ МОН від 07.08.2024 № 1112), організації роботи з попередження і подолання навчальних втрат тощо.
Власним професійним досвідом роботи із впровадження кооперативного навчання на уроках німецької мови поділилась досвідчена викладачка німецької мови, методистка видавництва Hueber Іванна Голуб, розкривши наступні питання:кооперативне навчання як метод організації колективної співпраці, особливості кооперативного підходу, інтерактивні технології кооперативного навчання як засіб мотивації школярів, цифрові інструменти для роботи в офлайн та онлайн. Саме кооперативне навчання як провідна форма організації освітнього процесу в умовах НУШ виконує мотиваційну, організаційну, навчальну, розвивальну й виховну функції, трансформуючи знання, уміння, цінності, ставлення школярів у ключові і предметні компетентності, що відповідають вимогам нового Державного стандарту.
У практичному блоці спікерка на конкретних прикладах опрацювала з педагогами етапи, структуру кооперативного навчання, правила розподілу ролей в команді, інтерактивні та цифрові технології, які можна вдало застосовувати під час такої роботи в офлайн і онлайн.
Учасники подякували організаторам і спікерам за методичні рекомендації, цікаві корисні ідеї, практичний досвід у ракурсі розглянутої теми, що стануть їм у нагоді під час викладання німецької мови в Новій українській школі.
Бажаємо успіхів у професійній діяльності! Миру та добра!