Відеокурс «Мотиваційний менеджмент у школі» за напрямком «Мотивація учнів до навчання: практичні аспекти».
Автор і ведучий відеокурсу консультант центру Віктор Громовий.
Відеолекція 1. Проблема «Не хоче вчитися»: теорія і практика.
Відеолекція 2. Освіта 4.0: індивідуальний дотик (High Touch) як спосіб подолання мотиваційної кризи.
Відеолекція 3. Що людьми рухає?
Відеолекція 4. Як схопити слизьку рибу в темній печері?!
Відеолекція 5. Як уникати подвійної демотивації(і вчителя і учнів): коли тебе змушують змушувати…
Відеолекція 6. Чому «Не хоче вчитися» і що з цим робити?!
Відеолекція 7. Прості рецепти мотивації.
Відеолекція 8. Нові терміни на букву «М».
Відеолекція 9. МММ: (само)Мотивація, Мрія, Можливості.
Відеолекція 10. Підсилюємо мислення зростання.
Відеолекція 11. Мотивація учнів до навчання: лайфхаки.
Відеолекція 12. Мотивація учнів до навчання: лайфхаки від Гевіна Рейда.
Відеолекція 14. Лайфхаки з мотивації учнів звідусіль.
Відеолекція 15. Лайфхаки від Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. Частина 1.
Відеолекція 16. Лайфхаки від Уоррена Кідда та Джеррі Чернявскі. Частина 2.
Відеолекція 17. Приберіть страх із класу. Лайфхаки Боба Сулло, Девіда Госліна, Сьюзан Стюард.
Відеолекція 18. Лайфхаки від Річарда Денні, Сьюзен Фовлер, Рональда Гірмуса, Сьюзен Шеллі.
Відеолекція 19. Зрозуміти як з’являється і як змінюється мотивація. Лайфхаки з питань мотивації звідусіль.
Відеолекція 20. Мотивація мотивувати.
Матеріали до кожної відеолекції розміщуються у ФБ-групі, до якої ви можете долучитись
Шукаємо разом «формулу успіху» шкільної освіти
Створення системи забезпечення якості освіти — це інновація, яка може відбутись, а може і не відбутись. Тож, радий, що ми разом ці два тижні думали, відчували й діяли у напрямку пошуку «формули успіху».
Інновації – Стереотипи + Ресурсне забезпечення + Соціальний запит = Якісна освіта?!
У програмі двотижневого дистанційного курсу «Якість та інновації в освіті» було:
- 9 відеолекцій з основної програми дистанційного курсу з питань забезпечення якості шкільної освіти(різноманітні матеріали та творчі завдання додавались до кожної відеолекції);
- 12 міні-лекцій про інновації в освіті;
- 7 відеороздумів із циклу «Думки проти течії»;
- 4 “Халатні розмови” про ментальні шори та стереотипи;
- 2 відеолекції про кубування в освіті.
Усі охочі можуть також переглянути наступні відеолекції основного курсу:
Відеолекція 1. Від контролю до культури якості та внутрішньої системи забезпечення якості
Відеолекція 2. Три кити сучасної освіти, Перевірка – Моніторинг – Аудит, Нові цінності та звички
Відеолекція 3. Самооцінювання роботи школи: базові принципи, хибні уявлення, застереження і ризики
Відеолекція 3+ Математика для поетів, застереження і ризики щодо самооцінювання роботи школи
Відеолекція 4. Інструменти оцінювання якості освіти на рівні школи
Відеолекція 5. Напрямки оцінювання якості освіти
Відеолекція 6. Позитивний емоційний баланс у школі як показник якості освіти
Відеолекція 7. Самооцінювання якості управлінського процесу
Відеолекція 8. Сучасне освітнє середовище як «третій вчитель»
Відеолекція 9. Якість результатів. Фінальні зауваження
Пропонуємо також до вашої уваги відеокурс про інновації в освіті:
Схрещуємо вужа і їжака, ефект п’яти мавп.
Як впроваджувати інновації в освіті.
Як запускати інноваційний процес.
Інновації – це процес, який має ризики.
Кращий шлях впровадження інновацій в консервативному середовищі.
Зона комфорту і сучасна школа.
Культура сумніву та інновації.
Казка «Про курочку Рябу» по-освітянськи
Серед додаткових матеріалів учасники дистанційного курсу з питань забезпечення якості шкільної освіти і всі охочі мають змогу дивитись цикл відеороздумів «Думки проти течії»
Про педтехнології та школу, яка підсилює смак до життя.
Про «папочки» та передовий педагогічний досвід.
Про освіту з індивідуальним дотиком або навіщо мені банкнота у 200 чеських крон.
За зачиненими дверима класу або чому нам не варто боятися перевіряльників.
Чому він крутиться або як легко створювати проблемні ситуації.
Бананові історії з присмаком якості освіти.
Для тих, кому цікаве дошкілля
Чому в німецьких дитсадках дітям дозволяють гратися в болоті?
Віктор Громовий. Родзинки німецьких дитсадочків та початкових шкіл.
Аналітичний звіт про круглий стіл «Практики, які працюють» ціннісно-орієнтованого дошкілля Німеччини та реалії вітчизняної дошкільної освіти»
Фільм «Дозволити дитині жити» про німецькі дитячі садочки, знятий під час реалізації проєкту «Вiдображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні»
Професійна розмова про якість освіти буде продовжуватись і надалі. Будуть розміщуватись свіжі матеріали, а трохи згодом усі охочі будуть запрошені пройти наступний курс навчання на тему «Стратегічне планування якості освіти»
Відеокурс «Стратегічне планування якості освіти на рівні школи»
1. Якість освіти. Що реально працює?
2. Самооцінювання якості освіти як перша складова циклу планування розвитку школи.
3. Стратегічне планування як довга гра.
4. Стратегічне планування та його основні етапи.
5. Стратегічна ідея як серцевина стратегії.
6. Візія та місія в стратегічному плануванні.
7. План розвитку: рухаємось від дерева проблем до дерева цілей.
8. Надаємо стратегії клієнтоорієнтованості та прораховуємо ймовірні ризики.
9. Реалізація стратегії: етапи впровадження, показники прогресу та типові помилки.
10. Перезапуск процесу стратегування: розуміти загальну картину і думати про перспективу.
Відеокурс із менеджменту інновацій «Інновації в освіті: місія (не)можлива!?»
2. Запуск інновацій: спочатку вирвати бур’яни.
4. Як відкрити вікно можливостей для інновацій?!
5. Як впроваджувати інновації?
6. Додавання родзинок як спосіб впровадження інновацій у консервативному середовищі.
7. Застереження та ризики інноваційних перетворень.
8. Ефекти, які впливають на інновації.
Повний відеокурс «Стратегічне планування якості освіти на рівні школи»
1. Якість освіти. Що реально працює?
2. Самооцінювання якості освіти як перша складова циклу планування розвитку школи.
3. Стратегічне планування як довга гра.
4. Стратегічне планування та його основні етапи.
5. Стратегічна ідея як серцевина стратегії.
6. Візія та місія в стратегічному плануванні.
7. План розвитку: рухаємось від дерева проблем до дерева цілей.
8. Надаємо стратегії клієнтоорієнтованості та прораховуємо ймовірні ризики.
9. Реалізація стратегії: етапи впровадження, показники прогресу та типові помилки.
10. Перезапуск процесу стратегування: розуміти загальну картину і думати про перспективу.
Цикл «Культура батьківства і школа»
1. Культура батьківства. Батьки-вертольоти.
3. “Слово на букву А” (Автономія)
5. Культура вдячності vs культура скарг
Відеокурс «Партнерство з батьками в школі по-новому»
Відеолекція 1. Партнерство з батьками в школі по-новому: виклики, ідеї та «практики, які працюють»
Відеолекція 2. “Загрози партнерству батьків і школи по-новому та способи їх усунення”
Відеолекція 3. Ефективні практики, які працюють в Україні. Школа батькам.
Відеолекція 4. Ефективні “практики, які працюють” у сфері вчительсько-батьківського партнерства. Батьки школі.