Суїцидальна превенція. Алгоритм дії в разі виникнення кризової ситуації.

У зв’язку зі збільшенням останнім часом випадків саморуйнівної та ризикованої поведінки серед дітей просимо звернути увагу на необхідність посилення профілактичної  роботи з учасниками освітнього процесу.

Важливим станом життєвого циклу є підлітковий та юнацький вік. Перший період підліткового віку (11-12 років) займає особливе місце, оскільки в цей час відбувається перехід однієї епохи життя до іншої, від дитинства до дорослості. Значна частина підлітків відчуває депресію, самотність, невпевненість у завтрашньому дні, має проблеми у стосунках із дорослими та однолітками. Властива періоду становлення особистості самовпевненість у поєднанні зі згаданими рисами породжує відчуття безвиході, фатальності конфлікту, загострює переживання відчаю та самотності. При такому внутрішньому стані навіть незначний стрес може призвести до суїциду дитини або підлітка.

Дорослі (батьки) в такій ситуації повинні будувати новий образ особистості, використовувати всі способи збереження життя людини. Вони повинні діяти креативно, стати проектантами, технологами, виробниками цього нового способу життя, архітекторами оновленого «потоку життя» за участю людини, яка була тимчасово відсторонена від нього.

Розглядаючи і використовуючи наведені методичні рекомендації, дорослі (батьки) зможуть значно підвищити свій теоретичний рівень з даної теми а також гуманістичний потенціал своєї життєдіяльності, рятуючи від суїциду молоді життя.

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.03.2014 № 1/9-179 “Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів”

Профілактичний супровід

Рекомендації щодо профілактики саморунівної поведінки

Дорожня карта. Допомога при домашньому насильстві

ПАМ’ЯТАЙТЕ!

Якщо Ви не бачите шляхів вирішення проблеми – це не означає, що їх не існує.   Вихід є завжди!