28 січня 2024 року відбувся вебінар на тему: «Впровадження НУШ при дистанційному навчанні на уроках математики», в якому взяли участь вчителі  математики та інформатики міста Одеси.

Спікер заходу – Брескіна Л.В., кандидат педагогічних наук, доцент, вчитель-методист, учитель математики та інформатики Одеського ліцею №73 Одеської міської ради презентувала досвід роботи в 5-6 класах протягом 2022-2023 та 2023-2024 навчальних роках, присвячений аналізу добору інформаційних засобів для реалізації реформ НУШ при дистанційному навчанні математики.

Однією з особливостей навчання в умовах реформи НУШ є розвиток учнів, що здійснюється через формування ключових компетентностей, зокрема здатності спілкуватися і співпрацювати в команді, використовувати інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології, підтримувати навчання впродовж життя та застосовувати свої знання на практиці. Дуже важливо, щоб учні не тільки одержували предметну підготовку, але й відчували свою успішність через, наприклад, формування власного портфоліо, яке в умовах дистанційного навчання доцільно реалізовувати у вигляді інформаційних ресурсів. Це один з аспектів, який вимагає підтримки з боку підготовки в галузі інформатики, що робить дослідження шляхів реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні математики та інформатики своєчасним та актуальним.

Брескіна Л.В. проаналізувала відмінність у підходах при дистанційному і очному навчанні та при змішаній формі навчання учнів 5-6 класів. А також були наведені психолого-педагогічні аспекти, що сприяють успішності навчання математики в 5-6 класах.

Від admin