Пріоритетним завданням учителя під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану є створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги та любові.
Підвищеної уваги потребують діти з особливими освітніми потребами.
Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами здійснюється шляхом використання дистанційних технологій.
Деякі аспекти роботи з учнями з особливими освітніми потребами буде презентовано під час проведення 28 грудня 2022 року о 10:00 на платформі ZOOM вебінару «Інклюзивна освіта в умовах воєнного стану: виклики, рішення, реалізація» для класних керівників, асистентів вчителів класів, в яких навчаються учні з особливими освітніми потребами.
Спікери заходу – педагогічні працівники Одеського ліцею № 71:
- Бовбалан О.В., вчитель історії;
- Касіян І.А., класний керівник, дефектолог;
- Шведа Л.З., вчитель хімії;
- Попова Т.В. асистент вчителя.
Посилання для участі в заході: https://us04web.zoom.us/j/9574696954?pwd=SGFTcmQvZ1E1NlBGRWVRTXhhb1NpZz09
Ідентифікатор конференції: 957 469 6954
Код доступу: 101073
Запрошуємо до співпраці класних керівників, асистентів вчителів класів, в яких навчаються учні з особливими освітніми потребами.
Сподіваємося на плідну творчу роботу.