Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших.

В.Сухомлинський

10 вересня 2024 року на платформі Zoom для вчителів біології відбувся вебінар у форматі педагогічного рингу за темою: ” Використання нетрадиційних методів навчання на уроках біології».

Свій досвід роботи презентували вчителі біології Одеського ліцею № 63 – Бакал Катерина Олександрівна та ліцею № 65 – Сербул Олена Анатоліївна і Бориско Ірина Анатоліївна.

Вчителі ліцею № 65 розповіли про STEM-освіту, її роль у формуванні критичного мислення, навичок командної роботи, вміння застосовувати знання для розв’язання завдань реального світу. Приділили увагу питанню: що STEM-освіта дає дітям, що дозволяє вчителям. На окремих прикладах показали як на уроках біології використовувати нетрадиційні матеріали (пап’є-маше, повітряний пластилін, 3D ручки).

Про нестандартні методи навчання на уроках біології розповідала Катерина Бакал. Особливу увагу приділила проведенню нестандартних уроків, які стимулюють пізнавальну самостійність, творчу активність та ініциативу учнів.

Навела приклади застосування нестандартних уроків при вивченні біології: урок дослідження; урок прес-конференція; урок мандрівка; урок слідство; урок змагання; урок прєкт; урок дистпут та інше.

Вказала на переваги та недоліки застосування нестандартних форм організації навчальних занять з біології.

STEM-освіта та її роль у формуванні критичного мислення

Від admin