Формувальне оцінювання в НУШ: методи, інструменти, техніки, практичні поради.
З метою поглиблення знань педагогів про формувальне оцінювання та методику його впровадження, удосконалення досвіду щодо практичного застосування формувального оцінювання під час вивчення німецької мови як засобу мотивації та підвищення результату навчання 05 червня 2024 року відбувся методичний воркшоп «Формувальне оцінювання в НУШ: методи, інструменти, техніки, практичні поради».
Під час заходу були розкриті питання щодо використання формувального оцінювання на уроках німецької мови, а саме: роль формувального оцінювання в освітньому процесі; методи та прийоми формувального оцінювання на уроках німецької мови в базовій школі; дієві техніки та інструменти формувального оцінювання як засоби підвищення результату навчання здобувачів освіти; формування мотивації учнів та учениць до навчання за допомогою організації якісного зворотного зв’язку під час вивчення предмета.
Досвідом роботи щодо вищезазначеного питання поділилась Вікторія Маринюк, вчителька німецької мови Одеського ліцею № 1, методистка видавництва Hueber, авторка і презентерка методичних вебінарів та тренінгів
На початку вебінару спікерка актуалізувала знання слухачів щодо розуміння сутності і ролі формувального оцінювання, критеріїв успіху з різних видів мовленнєвої діяльності тощо. У ході практичної частини вчителі познайомились з алгоритмом дій із впровадження цього виду оцінювання; опрацювали методичні прийоми, інтерактивні техніки, інструменти і платформи щодо здійснення формувального оцінювання на етапах отримання зворотного зв’язку, організації самооцінювання та взаємооцінювання під час онлайн навчання; познайомились з прикладами практичних завдань і корисними джерелами, які можна застосовувати для виявлення результату навчання, організації зворотного зв’язку і корегування освітньої діяльності школярів.
Під час підведення підсумків було зазначено, що формувальне оцінювання потребує системності, новітніх підходів до організації освітнього процесу й послідовної побудови нової культури оцінювання; і в центрі уваги на уроках мають бути діти і їхні індивідуальні потреби пізнання. Формувальне оцінювання підвищує мотивацію до вивчення предмета, розвиває вміння самостійно здобувати знання, допомагає учням надолужити прогалини та досягти кращих освітніх результатів.
Насамкінець педагоги обмінялись думками щодо актуальної теми вебінару та подякували організаторам і спікеру за методичний досвід, який стане у нагоді під час викладання німецької мови в Новій українській школі.