28 квітня 2023 року відбувся вебінар на тему: «Організація дистанційного навчання та можливості усунення освітніх прогалин на уроках природничих дисциплін за допомогою застосунків MS Office 365», у якому взяли участь вчителі природничих дисциплін міста Одеси.
Мета вебінару: ознайомити вчителів природничих дисциплін з досвідом роботи на платформі Microsoft Office 365 під час дистанційного навчання, зокрема використанням застосунку Tеams для зручного та якісного викладання матеріалів уроків та подолання освітніх прогалин.
Спікер заходу Костюкова О.В., вчитель хімії Одеського ліцею №7, під час вебінару презентувала досвід роботи на платформі MS Office 365, використовуючи в реальному часі застосунки Teams, One Note та Whiteboard, Forms.
Учителька зазначила, що вибір хмароорієнтованого середовища Office 365 Одеським ліцеєм №7, як платформи для дистанційного навчання, обумовлений надійністю, безпечністю, зручністю у використанні та управлінні навчально-пізнавальним процесом учнів. Застосунок Teams – не просто інструмент, це комплекс програм для якісного забезпечення дистанційного й змішаного навчання та недопущення освітніх прогалин. Teams дає можливість навчатися, викладати в онлайн-режимі, мати вільний доступ до навчальних ресурсів незалежно від місця знаходження учасника освітнього процесу, виключити небажаний контент та втручання сторонніх осіб.
Педагог акцентувала увагу учасників вебінару на основних аспектах своєї роботи у застосунках Teams, One Note, Forms та Whiteboard, які дають можливість за допомогою безкоштовних інструментів Microsoft підготувати та провести якісний онлайн-урок, створити асинхронний урок, тест або завдання з необхідним програмовим контентом, оцінити роботи дітей і надати текстовий чи відеокоментар до них, контролювати облік відвідування учнями онлайн-уроків, спільно працювати в реальному часі на онлайн-дошці, мати зворотній зв’язок.
Досвід роботи педагогів Одеського ліцею №7 підтверджує, що навіть мінімальний набір інструментів MS Office 365 дозволяє оптимізувати роботу педагогів, удосконалити уроки, здійснювати ефективний контроль за успішністю здобувачів освіти, не допустити освітні прогалини в їх знаннях.