8 вересня 2021 року за сприяння КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» у м. Одесі відбувся вебінар для вчителів історії України, права, громадянської освіти та курсу «Одеса – моє місто рідне» міських загальноосвітніх середніх закладів за темою «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів громадянської та історичної галузі у 2021/2022 навчальному році».

Учасники вебінару обговорювали результати проходження випускниками загальноосвітніх навчальних закладів м. Одеса ЗНО та ДПА з предмету «Історія України» у 2021 році та питання викладання предметів історичної та суспільствознавчої галузей у 2021/2022 навчальному році.

Модератор вебінару, консультант КУ ОЦПРПП Волковський С.В. звернув увагу учасників на проблему низького відсотка випускників навчальних закладів м. Одеса, які обрали предмет «Історія України» для проходження ЗНО у порівнянні з випускниками шкіл інших великих міст України. Було подано короткий аналіз змісту завдань тестового зошита ЗНО з предмету «Історія України», акцентовано увагу на питаннях, що викликали труднощі у випускників.

Заступник директора Одеського юридичного ліцею Войтович І.О. висвітлила питання, пов’язані з нормативно-правовою базою викладання предметів суспільно-гуманітарної галузі у 2021/2022 навчальному році. Особливий інтерес учасників вебінару викликали проблеми впровадження дистанційного навчання за умов карантинних обмежень та створення креативного освітнього середовища для організації ефективної самостійної роботи учнів.

Окремо учасників вебінару цікавили питання статусу предмету «Історія України» у ЗНО 2022 року, навчально-методичного забезпечення курсу «Одеса – моє місто рідне».

Учасники вебінару зазначили, що аналіз результативності ЗНО з предмету «Історія України», обмін досвідом з підготовки випускників до ЗНО та ДПА, обговорення нагальних питань з організації навчання історії України в контексті підготовки до ЗНО за умови дистанційної освіти, мають сприяти  підвищенню ефективності складання випускниками ЗНО та ДПА.

Від admin