Цей курс адресується лідерам освіти, які в недалекому майбутньому готові стати біля керма школи чи дитячого садочка.
У програмі “Академії зростання” розмова про тренди розвитку сучасної середньої освіти, аналіз закордонних освітніх практик та українські реалії.
Учасники програми шукатимуть шляхи ментальної трансформації, деконструювання міфів і стереотипів з тим, щоб досягти більшого, ніж ми вважаємо можливим шляхом зняття обмежень, які нас стримують(Як зняти ментальні шори, вирватися з полону власних шаблонів та педагогічних стереотипів).
Особливу увагу буде приділено менеджменту інновацій, адже важливо знайти шляхи вирішення питання: як можна реально розблокувати інновації в освіті з тим, щоб почати будувати «школу, яка не школа».
Зокрема мова йтиме про:
• Як впроваджувати інновації в консервативному середовищі, відкривати “Вікно можливостей”
• Закон поширення інновацій.
• Інновації: не подія, а процес.
• Ризики впровадження інновацій. «Інноваційна яма».
• Загроза імітації інновацій. Каргокульт. QWERTY-ефект.
• Ефект пам’яті форми в освіті(“пам’ять металу”).
Центральною темою буде проблема побудови внутрішньошкільної системи забезпечення якості, зокрема вивчатимемо наступні блоки питань:
• Якість освіти. Що реально працює.
• Самооцінювання якості шкільної освіти.
• Стратегічне планування якості освіти.
Модератором цього курсу є Віктор Громовий, консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Робота групи “Академії зростання” поки що організовується у закритій ФБ-групі, але в перспективі плануються і очні майстер-класи та професійні візити.
https://www.facebook.com/groups/344812343431983