У рамках професійного розвитку педагогічних працівників 25 вересня 2025 року відбувся методичний вебінар для вчителів англійської мови за темою «Формування позитивної мотивації до вивчення англійської в умовах НУШ»

Мета заходу: підвищення професійної майстерності вчителів з питань сучасного викладання предмета в умовах НУШ, ознайомлення з ефективними засобами мотивації учнів і учениць до навчання; удосконалення досвіду із організації сучасного уроку за допомогою створення комфортного освітнього середовища.

На  вебінарі були розглянуті питання щодо організації сучасного уроку з використанням мотивації як важливого фактору особистісно-орієнтованого навчання, а саме: мотивація до навчання – важливий компонент сучасного уроку відповідно до Концепції НУШ; принципи, види та способи мотивації здобувачів освіти на уроках англійської мови; як зробити уроки англійської цікавими і захопливими, ефективні практичні стратегії формування позитивної мотивації на уроках англійської.

Під час практикуму спікерка Олена Міходуй, викладачка англійської мови, методистка міжнародного освітньо-методичного центру Dinternal Education,  опрацювала з педагогами методи, прийоми, ефективні стратегії щодо формування позитивної мотивації дітей на уроках англійської мови (інтерактивна методика, технологічна інтеграція, персоналізоване навчання, програма реального світу). Було закцентовано увагу на створенні комфортного освітнього середовища, заохоченні через співпрацю, поєднанні через культуру та толерантність. Методистка надала корисні поради педагогам щодо зацікавлення дітей до вивчення англійської під час навчання, а саме: орієнтуватися  на  потреби кожної дитини, вести відкритий діалог щодо виявлення їхніх інтересів і вподобань, розподілу відповідальності за результати навчання; використовувати заохочення, аргументоване оцінювання тощо.

На завершення Світлана Кривич, консультантка Одеського центру педагогічних працівників, наголосила на важливому факторі сучасного уроку –  «ситуації успіху». Створити «ситуацію успіху» – це означає забезпечити умови, в яких діти відчували б себе впевнено навіть у випадку незнання чи невміння, прагнули досягти позитивного результату; означає дати їм можливість пережити радість від досягнутої мети, усвідомити власні здібності, повірити в себе.

Цікавий педагогічний досвід, новітні освітні практики допомагають педагогам створити комфортне освітнє середовище, вибудувати партнерську взаємодію, досягти високого результату в навчанні й вихованні.

Тож співпрацюємо й надалі!

Від admin