З метою ознайомлення з актуальними змінами щодо викладання іноземних мов у новому навчальному році, удосконалення досвіду щодо сучасного підходу в організації освітнього процесу, поповнення методичного кейсу педагогів цікавими ідеями з інноваційної методики навчання в умовах НУШ 10 вересня 2025 року відбувся педагогічний івент для вчителів французької мови за темою «Пріоритетні напрямки роботи педагога в 2025-2026 навчальному році. Сучасний урок французької мови: ефективні стратегії навчання в 5–8 класах НУШ».

Спікерами заходу виступили: Світлана Кривич, консультантка Одеського центру професійного розвитку; Галина Кузнецова, методистка англійської та французької мов видавництва «Ранок».

Під час вебінару було зосереджено увагу слухачів на нових нормативних документах, які спрямовані на реалізацію реформи НУШ, забезпечення безперервного доступу до освіти кожної дитини в умовах воєнного стану, підтримку здобувачів освіти, які знаходяться за кордоном і на окупованих територіях, впровадження профільної освіти тощо. Окремо висвітлено питання щодо Концептуальних засад освітніх галузей та дорожньої карти їх реалізації (Наказ МОН від 20.08.25 № 1162), особливостей викладання іноземних мов у 2025-2026 навчальному році відповідно до методичних рекомендацій МОН (Лист МОН від 13.08.2025 № 1/-16828 – 25). Більш детально окреслено вимоги до оцінювання результатів навчання з іноземних мов за загальними критеріями та освітніми галузями (Наказ МОН від 02.08.2024 № 1093, лист МОН 14.03.25 1/4895-25).

У практичній частині вебінару вчителі познайомились із сучасними підходами до організації навчання у 8 класах НУШ: відпрцювали структуру уроку, інноваційні методи та прийоми, дієві інструменти штучного інтелекту. Підкреслено, що ШІ – це потужний інструмент, який допомагає економити час, створює нові можливості для зацікавлення учнів і учениць. Але справжню мудрість та людське тепло може дати тільки вчитель або вчителька. Продемонстровано досвід щодо планування уроків на різних етапах: активізації розумової діяльності та мотивації, мікропояснення та демонстрації нового матеріалу, практичного застосування знань та отримання зворотного зв’язку. Особливу увагу було приділено прийомам мотивації до навчання та емоційній складовій, що є актуальними в реаліях сьогодення.

Захід пройшов конструктивно. Вчителі отримали корисну інформацію та сучасний практичний досвід з викладання предмета, які стануть їм у нагоді під час професійної діяльності.

Мирного навчального року!

Від admin