27 серпня 2025 року напередодні нового навчального року пройшла онлайн-зустріч з вчителями географії закладів освіти міста у форматі  інструктивно-методичної наради.

Про значення вивчення географії в сучасних умовах та перспективи шкільної географічної освіти розповіла вчитель географії Одеського ліцею № 80 Ірина Левченко. Саме географічна освіта озброює учнів не тільки знаннями про різні місця, регіони, громади, ресурси, природне та соціальне середовище, але й глибоким розумінням взаємодії суспільства з природним середовищем. Освіта Окремо зупинилась на особливостях викладання географії у старшій школі.

Актуальним напрямом цього навчального року є продовження реформи НУШ, а саме впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти в 8 класах. Вчитель географії Одеського економічного ліцею Наталя Роскос звернула увагу колег на оновлення  змісту програми з географії у 7-8 класах НУШ. Зробила порівняльний аналіз навчальних програм 2017 та 2022 років за цілями, завданнями, методами реалізації, структурі, за кількістю і змісту практичних робіт й досліджень. Підкреслила головну відмінність нової програми: програма НУШ більше зосереджена на практичному використанні знань, критичному мисленні та  роботі з інформацією.

Однією з сучасних тенденцій у природничій освітній галузі є використанн інтерактивних технологій, які дозволяють  досліджувати, відпрацьовувати знання у віртуальному середовищі.

Жвавий інтерес викликала презентація інструментарію використання штучного інтелекту та інтерактивних технологій на уроках географії Владислава Павлюка, вчителя географії Одеського ліцею № 73. На власному досвіді він продемонстрував,  що може дати штучний інтелект освітньому процесу, чим  він може допомогти педагогу, які можливості для уроків географії надають елементи штучного інтелекту та нейромережі.

Вчитель географії Одеського ліцею № 85 Леся Галкіна ознайомила слухачів з власним практичним досвідом  використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках географії.

Від admin