Згідно з річним планом роботи КУ «ОЦПРПП» на 2025 рік 28 березня 2025 року відбувся вебінар на тему: «Використання методики «Лялька як персона» в педагогічному процесі для соціального і психологічного розвитку дітей дошкільного віку», в якому взяли участь вихователі закладів дошкільної освіти міста Одеси.

Основною метою дошкільної освіти є забезпечення сприятливих умов для становлення життєвої компетентності дитини, формування в неї базису особистісної культури, реалізації свого особистісного потенціалу.

Впровадження методики «Лялька як персона» є однією з провідних педагогічних інновацій, яка закладає нові умови діяльності вихователя і дошкільників, що має великий вплив на ефективність освітнього процесу та формування необхідних компетентностей.

Педагогічна технологія «Лялька-персона» є однією із технологій розвитку емоційного інтелекту. Ця технологія дозволяє дітям дошкільного віку ототожнювати, співпереживати, знаходити творчі рішення, щоб втішити ляльку, а також забезпечує можливість вирішення конфліктів, розвиваючи емоційну компетентність дитини.

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку. Ляльки допомагають долати ізольованість, підтримують тих, хто потерпає від неї; дають змогу кожній дитині відчути себе частиною колективу.

Модераторка заходу Лариса ЯНІШЕВСЬКА, консультантка КУ «ОЦПРПП», ознайомила учасників з планом проведення вебінару

Спікерка заходу – вихователь – методист ОДЕСЬКОГО ЗДО № 121 Катерина ГАВРИЛЮК презентувала досвід роботи з впровадження методики «Лялька як персона», який спрямовано на формування соціальної компетентності, розвиток емпатії, виховання толерантного ставлення до дітей з особливими потребами.

Практичний психолог Одеського ліцею №15 Ірина ОВАДЮК провела з учасниками заходу вправу з використанням арт-терапевтичної техніки «Лялечка», для доступу до внутрішніх ресурсів та їх поповнення.

Від admin