15 жовтня 2024 року відбувся вебінар «Застосування різних прийомів у роботі вчителя математики для подолання освітніх втрат учнів», в якому взяли участь вчителі математики міста Одеси.
Спікери заходу – вчителі математики Одеського ліцею № 7: Олена ОВЧАРОВА, Галина ТОРГОВСЬКА презентували досвід роботи з використання інтерактивних технологій, який сприяє позитивній мотивації учнів 5 – 9 класів до пізнавальної діяльності й підвищує ефективність навчання.
Використання інтерактивних технологій у навчанні здобувачів освіти математики розглядає важливість і можливості використання сучасних технологій для покращення освітнього процесу школярів. Ця тема ставить за мету дослідити, як інтерактивні технології можуть збагатити навчальний досвід учнів, зробивши його більш цікавим та ефективним.
Інтерактивне навчання – діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя й здобувача освіти. Саме інтерактивні методи дають змогу здобувачам освіти формувати характер, розвивати світогляд, логічне мислення, математичні компетенції; виявляти й реалізовувати індивідуальні можливості. При цьому освітній процес організовується так, що здобувачі освіти шукають зв’язок між новими та вже отриманими знаннями; приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують власні ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів; навчаються співробітництву.
Ця тема дозволяє розглянути широкий спектр питань, пов’язаних зі зміною підходів до навчання в умовах сучасного інформаційного суспільства.