Ефективне викладання англійської мови в умовах Нової української школи: прийоми та інструменти.

З метою підвищення фахової майстерності вчителів з питань викладання англійської в умовах НУШ; удосконалення досвіду з використання прийомів та інструментів щодо залучення кожної дитини до освітнього процесу 20 березня 2024 року відбувся онлайн-тренінг «Ефективне викладання англійської мови в умовах Нової української школи: прийоми та інструменти», в якому взяли участь 67 вчителів англійської мови.

Практичним досвідом щодо теми вебінару поділилась Олена Міходуй, досвідчена викладачка англійської мови, старша методистка Міжнародного освітньо-методичного центру Дінтернал Едюкейшн, сертифікована екзаменаторка міжнародних мовних іспитів PEIC; учасниця освітніх проєктів та тренінгів в Україні, США, Сербії, Хорватії.

Концепція Нової української школи, нові державні стандарти передбачають створення комфортного освітнього середовища, зміни в організації освітнього процесу, формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь, орієнтацію на потреби кожної дитини, підготовку школярів до сучасного життя. Успішна реалізація цих вимог залежить від вчителя, його професійної компетентності і педагогічної майстерності. На вищезазначені орієнтири була спрямована зустріч, під час якої обговорювались актуальні питання щодо роботи в умовах НУШ, а саме: пріоритети в роботі вчителя Нової української школи; новітні шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності кожного учня на сучасних уроках англійської мови; ефективна організація парної та групової роботи школярів з різним рівнем підготовки і можливостей (прийоми та інструменти); як досягти успіху в навчанні здобувачів освіти Нової української школи.

Спікерка Олена Міходуй проаналізувала окремі аспекти викладання англійської мови в «багаторівневому» класі та наголосила, що під час організації навчання окреслюється, в першу чергу, кінцева мета, а потім визначаються завдання, засоби, інструментарій та оптимальні методи навчання. Звернуто увагу на те, що в одному класі навчаються діти з різними стилями сприйняття інфрормації (аудіальний, візуальний, вербальний, кінестетичний тощо); діти з неоднаковим рівнем підготовленості, особливими здібностями, з різним ставленням до іноземних мов, тому слід врахувати це під час планування сучасних уроків англійської мови та підбирати відповідні ресурси, техніки, види роботи тощо. У ході тренінгу опрацьовано систему засобів і сучасних інструментів для організації парної та групової роботи, надано комплекс вправ і завдань для партнерської взаємодії та активізації комунікативної діяльності кожної дитини на уроках англійської мови в умовах Нової української школи.

Насамкінець найактивніші вчителі отримали в подарунок сучасний підручник англійської мови та висловили слова подяки організаторам і спікеру за корисний практичний досвід щодо ефективного навчання школярів у Новій український школі, сподівання на майбутні професійні зустрічі.

Миру всім та добра!

Від admin