22 травня 2023 року відбувся останній в поточному навчальному році вебінар для учителів суспільствознавчих дисциплін з теми «Методи та прийоми надолуження освітніх розривів в предметах суспільствознавчого циклу». Цього разу проблемні питання підготувала динамічна творча група педагогів Одеського ліцею № 43. Алгоритмом надолуження освітніх розривів через практичні заняття на уроках історії України поділився заступник директора з НВР, учитель історії Вадим Мазанов. Кожний урок у формі практичного заняття він вважає навчальним «шедевром», де учитель має можливість використати як імітаційні, так і неімітаційні методи роботи. Обов’язковим елементом такого уроку є рефлексія.

Навіть на останньому вебінарі учителі суспільствознавчих дисциплін продовжили удосконалювати власні цифрові компетентності. Покрокову візуальну інструкцію зі створення тестів в гугл-формі з метою подолати освітні прогалини презентував заступник директора з НВР, тренер Академії цифрового розвитку Віктор Семенюк. Він акцентував увагу на офіційних довідкових матеріалах Google, розповів як створити тести в форматі НМТ з історії України та проаналізувати отримані результати.

Цікаві електронні ресурси для активізації роботи з учнями п’ятих класів НУШ з власного досвіду роботи («швидко, зручно, просто») представила  учителька історії Олена Чебан. Саме діяльнісний підхід на уроках історії, на думку учительки, є перспективним засобом подолання освітніх втрат з історії. Модератором вебінару виступила консультант КУ «ОЦПРПП» Тетяна Волковська. Вона підвела підсумки роботи динамічних творчих груп учителів суспільствознавчих дисциплін у 2022/2023 навчальному році, проінформувала освітян про концептуальні засади реформування шкільної історичної освіти в системі загальної освіти та закликала взяти активну участь в обговоренні цього актуального питання.

Матеріали вебінару учителі можуть передивитись в записі на каналі ютуб.

Від admin