Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів, де і учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання. Інтерактивні методи розглядалися багатьма педагогами, науковцями, новаторами. Кожен з них подавав свою класифікацію, і наразі сучасний вчитель може використовувати ту, яка буде задовільняти його методичні потреби.
Технологія проєктного навчання дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, створюючи сприятливі умови для одночасного залучення в нього учнів з низьким рівнем навченості і успішних, шляхом одночасної диференціації як складності, обсягу індивідуального завдання, так і рівня управління при виконанні проєкту. Проєктна діяльність учнів спрямована на формування самостійних дослідницьких умінь (постановка проблеми, збір і обробка інформації, проведення експерименту, аналіз отриманих результатів), сприяє розвитку творчих здібностей і критичного мислення, об’єднує знання, отримані в ході навчального процесу і долучає до конкретних життєво важливих проблем, підвищує мотивацію учнів до вивчення даної дисципліни та до навчання в цілому, вдосконалює комунікативні навички.
Питання використання інтерактивних методів буде обговорено під час проведення вебінару для вчителів української та зарубіжної літератури на тему: «Проєктні технології як один із напрямків мовленнєвих навичок і творчих обдарувань школярів на уроках зарубіжної літератури» 12 квітня 2023 року о 15:00 на платформі ZOOM.
Спікер заходу – Босенко Зінаїда Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури Одеського ліцею № 14.
Посилання для участі в заході:
https://us04web.zoom.us/j/78983414413?pwd=8JNtILKOdbkQhQZbNSuaPBrMVqrZwR.1
Ідентифікатор конференції: 7684125388
Код доступу: 2hnuB4
Запрошуємо до співпраці вчителів-філологів та керівників методичних об’єднань. Сподіваємося на плідну творчу роботу.