06 квітня 2023 року на платформі Zoom був проведений вебінар для заступників директора з навчально-виховної роботи, на якому розглядалися питання щодо підготовки відеоуроків для 6-го класу за програмами Нової Української школи.
У наступному навчальному році продовжується поетапне впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти. Організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу передбачає дистанційне навчання також.
Консультанти КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» нагадали слухачам методичні вимоги щодо структури різних типів уроку, методи та прийоми оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Розглянули питання щодо розроблення календарно-тематичного планування. Звернули увагу на доцільність, задля забезпечення наступності навчання, проведення на початку навчального року діагностування націленого на виявлення рівня досягнення учнями обов’язкових результатів навчання.
Беляніна Ірина Анатоліївна приділила увагу відеоурокам з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» за модельною навчальною програмою для закладів загальної середньої освіти авторки Коршевнюк Т.В. Уроки з цього навчального предмету повинні мати практичне завдання, яке відповідає темі уроку. Дистанційні уроки можуть проводитися у форматі презентації навчальних проектів за вибором учнів. Кожен розділ програми повинен закінчуватися узагальнюючим уроком.
Кривич Світлана Михайлівна ознайомила слухачів з календарно-тематичним плануванням навчального предмету «Німецька мова», яке було складено за модельною навчальною програмою «Друга іноземна мова. 5-9 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В.Г., Шаленко О.П. та інши) з використанням підручника «Німецька мова HALLI HALLO! (2-й рік навчання)» для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) авторів Світлани Сотникової та Ганни Гоголєвої
Акцентувала увагу присутніх на обов’язковом проведенні уроків контролю аудіювання, письма, читання, говоріння та методичних вимогах до цих уроків.
Учасники вебінару прийняли активну участь в обговоренні питання підготовки онлайнуроків, їх значення для організації дистанційного навчання.