Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 березня 2023 року відбувся методичний практикум  для вчителів німецької мови  «Концепція «множинного інтелекту» як інструмент для особистісно-зорієнтованого підходу до навчання іноземних мов».

Мета заходу: підвищення професійної майстерності педагогів щодо використання «множинного інтелекту» під час викладання німецької мови;  удосконалення досвіду з питань індивідуалізації та підвищення ефективності освітнього процесу,  мотивації  школярів та збереження їх інтересу до навчання в умовах Нової української школи

Під час вебінару вчителі ознайомились  із концепцією «множинного інтелекту» американського психолога Говарда Гарднера і отримали  цікаві знання з важливих питань:

  • «Як адаптувати навчальні завдання до домінантного типу інтелекту на уроках німецької мови»;  
  • «Як знайти індивідуальний підхід до школярів, які зіштовхнулися з труднощами у вивченні предмету». 
  • «Як урізноманітнити уроки німецької мови шляхом використання  інноваційного підходу до навчання».

Спікер Іванна Голуб – досвідчений викладач німецької мови, методист видавництва «Hueber», провела методичний практикум, на якому педагоги закріпили теоретичні знання з вищезазначеної теми, а саме: впорядкували  символи до різних типів інтелекту; розглянули та охарактеризували вміння та навички, які притаманні певному типу інтелекту; обрали навчальні стратегії, які допоможуть  визначити тип інтелекту дитини і врахувати її індивідуальні потреби під час викладання предмету.

Насамкінець тренер навела приклади практичних вправ з німецької мови для дітей з різним типом інтелекту, які можна  використовувати  з метою  особистісно-орієнтованого підходу та мотивації учнів до навчання в умовах Нової української школи. Учасники заходу обмінялись думками та подякували організаторам і спікеру за  можливість отримати цікавий сучасний досвід.

Від admin