Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 березня 2023 року відбувся методичний практикум для вчителів німецької мови «Концепція «множинного інтелекту» як інструмент для особистісно-зорієнтованого підходу до навчання іноземних мов».
Мета заходу: підвищення професійної майстерності педагогів щодо використання «множинного інтелекту» під час викладання німецької мови; удосконалення досвіду з питань індивідуалізації та підвищення ефективності освітнього процесу, мотивації школярів та збереження їх інтересу до навчання в умовах Нової української школи
Під час вебінару вчителі ознайомились із концепцією «множинного інтелекту» американського психолога Говарда Гарднера і отримали цікаві знання з важливих питань:
- «Як адаптувати навчальні завдання до домінантного типу інтелекту на уроках німецької мови»;
- «Як знайти індивідуальний підхід до школярів, які зіштовхнулися з труднощами у вивченні предмету».
- «Як урізноманітнити уроки німецької мови шляхом використання інноваційного підходу до навчання».
Спікер Іванна Голуб – досвідчений викладач німецької мови, методист видавництва «Hueber», провела методичний практикум, на якому педагоги закріпили теоретичні знання з вищезазначеної теми, а саме: впорядкували символи до різних типів інтелекту; розглянули та охарактеризували вміння та навички, які притаманні певному типу інтелекту; обрали навчальні стратегії, які допоможуть визначити тип інтелекту дитини і врахувати її індивідуальні потреби під час викладання предмету.
Насамкінець тренер навела приклади практичних вправ з німецької мови для дітей з різним типом інтелекту, які можна використовувати з метою особистісно-орієнтованого підходу та мотивації учнів до навчання в умовах Нової української школи. Учасники заходу обмінялись думками та подякували організаторам і спікеру за можливість отримати цікавий сучасний досвід.