Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 18 листопада 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп для вчителів німецької та французької мов за темою «Сучасний онлайн-урок: методи, прийоми, інструментарій»
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань дистанційного навчання в умовах сьогодення; обмін досвідом щодо використання сучасної методики та цифрових інструментів під час підготовки і проведення онлайн-уроків з іноземних мов
Під час вебінару розглядались питання щодо підготовки і проведення уроків іноземних мов у онлайн-режимі:
- «Основні вимоги щодо використання технологій дистанційного навчання під час вивчення іноземних мов» ;
- «Сучасні практики дистанційного навчання: інноваційні методи та прийоми; зручні та цікаві онлайн – інструменти для організації роботи учнів у асинхронному і синхронному режимах на уроках іноземних мов» (з досвіду роботи)
На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич зупинилась на основних вимогах щодо використання технологій дистанційного навчання відповідно до Положення МОН (наказ від 08.09.20 № 1115), а саме: на врахуванні інтересів учнів під час навчання, системі оцінювання в дистанційному режимі, на особливостях планування онлайн-навчання у асинхронному та синхронному режимах.
Катерина Плотнікова, вчитель французької мови, вчитель вищої категорії Одеської гімназії №4 поділилась власним досвідом щодо ефективного використання сучасної методики, цифрових інструментів під час проведення уроків іноземних мов і зосередила увагу слухачів на перевагах дистанційного навчання, на доцільному використанні онлайн – інструментів відповідно до мети та завдань сучасного уроку.
Спікер відпрацювала з учасниками заходу електронні сервіси, які допомагають урізноманітнити навчальний процес, оптимізувати його та мотивувати учнів до вивчення іноземних мов:
Wordwall – для створення вправ, вікторин та кросвордів, які можна використовувати на початку уроку для мотивації учнів;
Jamboard – для проведення актуалізації знань та організаії групової роботи;
Wooclap – для складання миттєвих анкет та опитувальників;
віртуальні дошки Padlet, Miro – для створення та зберігання інформації, спільного редагування навчального матеріалу; виконання командної роботи; планування та розоробки дослідницьких проєктів тощо.
Педагоги обмінялись думками щодо вищезазначеної теми та подякували спікерам за корисний сучасний захід, підтримку їх у професійній діяльності в умовах сьогодення.