Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників»  31 березня 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний вебінар «Використання інноваційного підходу до викладання німецької мови з дотриманням вимог Державних стандартів та чинних освітніх програм», у  якому взяли участь 25 педагогів закладів загальної середньої освіти міста Одеси

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань виконання Державних стандартів та освітніх програм; обмін досвідом роботи щодо впровадження дистанційного навчання на уроках німецької мови

Під час вебінару були розглянуті питання щодо інноваційного підходу до вкладання німецької  мови з дотриманням вимог Державних стандартів і  чинних освітніх програм:

1. «Основні вимоги щодо виконання Державних стандартів та освітніх програм з німецької  мови»;

 2. «Практики та підходи щодо впровадження дистанційної форми  навчання під час викладання німецької мови » (з досвіду роботи):

– «Ефективне використання окремих онлайн – сервісів під час викладання німецької мови»;

– «Мотивація учнів до навчання на уроках німецької мови шляхом створення власного телеграм-каналу»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич окреслила основні аспекти щодо виконання Державних стандартів та чинних освітніх програм з іноземних мов, а саме: сконцентрувала увагу слухачів на основних нормативних документах МОН з питань викладання предмета в умовах дистанційного навчання, зупинилась на програмових вимогах щодо використання інтегрованих змістових ліній та формування ключових компетентностей учнів на сучасному уроці німецької мови.

Спікер Анна Васильєва,  вчитель німецької мови Одеського ліцею № 9,  поділилась власним досвідом щодо використання онлайн – сервісів під час викладання предмета. Вчитель опрацювала з колегами окремі онлайн –  інструменти:  Mentimeter для миттєвого опитування учнів під час навчання, WordWall для створення інтерактивних вправ під час систематизації та узагальнення вивчених тем, Jamboard для організації співпраці учасників освітнього процесу у синхронному та асинхронному режимах.

Спікер Олександр Врубель,  вчительОдеської СШ № 111 поділився досвідом щодо використання телеграм-каналу як засобу мотивації учнів до вивчення німецької мови.  Педагог наголосив, що дана платформа допомагає оптимізувати освітній процес в умовах дистанційного навчання; надає  можливість систематизувати навчальний матеріал і тримати його завжди «під рукою»; створювати опитування, вікторини, відеоресурси та отримувати миттєву інформацію  у синхронному і асинхронному режимах навчання.

Методичний вебінар пройшов конструктивно: педагоги обмінялись думками щодо осучаснення уроку німецької мови шляхом використання онлайн – сервсів та подякували спікерам і організаторам за цікавий практичний захід.  

Корисні посилання для роботи вчителя:

https://jamboard.google.com/d/1-NDYXcMUFVIYAaz-4N5N3-kqPgAV-iAek74uXUd7iW0/edit?usp=sharing

https://wordwall.net/uk/resource/30848578

https://wordwall.net/uk/resource/30847936

https://www.menti.com/gzxeg1epx7

https://t.me/sprechenlernenlesenDE

Від admin