Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 12 березня 2021 року на платформі Zoom відбувся вебінар для вчителів французької мови за темою «Організація сучасного підходу до викладання французької мови в умовах дистанційного навчання.
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації та проведення сучасного уроку в умовах дистанційної освіти, надання методичної допомоги щодо використання онлайн-інструментів та методів дистанційного навчання на уроках французької мови
У рамках вебінару розглядались наступні питання:
- «Вимоги до сучасного уроку в умовах дистанційного навчання»
- «Особливості організації та проведення уроків французької мови онлайн: проблеми та їх вирішення»
- «Оптимізація уроків французької мови онлайн за допомогою інструментів: «Google документи», додаток «Quizlet», дошка «Miro тощо»
На початку заходу консультант Одеського центру професійної розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич окреслила основні питання щодо нових нормативних документів, які регламентують впровадження дистанційного навчання в умовах сьогодення.
Світлана Михайлівна провела методичне консультування «Вимоги до сучасного уроку в умовах дистанційного навчання», під час якого звернула увагу учасників на особливості створення сучасного відеоуроку, а саме: на дидактичні принципи і правила, вимоги до презентації, важливість дотримання санітарних норм. Консультант акцентувала увагу слухачів на структурі відеоуроків, використанні практичного блоку і відповідей до кожної вправи, доцільному застосуванні ілюстративного матеріалу і відео фрагментів тощо.
Викладач французької мови ГО «Альянс Франсез» Юлія Коржаєва провела інтерактивну міні-лекцію «Особливості організації і проведення уроків французької мови онлайн: проблеми та їх вирішення» та окреслила вимоги до проведення уроків французької мови у режимі онлайн, а саме: обов’язкове використання мотивації та досвіду учнів, організацію інтерактивного навчання у синхронному режимі, створення комфортного комунікативного середовища та отримання зворотнього з’вязку.
Під час методичного практикуму «Оптимізація уроків французької мови онлайн за допомогою цифрових інструментів» під керівництвом Юлії Коржаєвої вчителі опрацювали методику роботи з окремими онлайн – інструментами: з дошкою «Miro» для проведення «мозкового штурму», проєктоної діяльності, інтерактивних вправ тощо; з додатком «Quizlet» для ефективного і швидкого засвоєння будь-якої теми та Google документами.
Педагоги отримали корисні знання, практичний досвід та методичні поради з вищезазначеного питання, які допоможуть їм ефективно запроваджувати технологію дистанційного навчання на уроках французької мови в умовах сьогодення.