З метою підвищення професійної майстерності вчителів, обміну досвідом щодо вивчення творів сучасної французької прози 26 лютого 2019 року на базі Одеської СШ №10 відбувся методичний семінар-практикум для вчителів французької мови за темою «Сучасна французька проза як джерело соціокультурної компетентності учнів при вивченні французької мови в старших класах».
На початку заходу методист Одеського методичного центру освітніх ініціатив Кривич С.М. розкрила основні питання щодо формування ключових компетентностей учнів під час освітнього процесу в рамках Концепції Нової української школи та підкреслила, що компетентнісний підхід у викладанні навчальних предметів є пріоритетним та готує учнів до сучасного життя.
Присутні на заході вчителі взяли участь у роботі педагогічної майстерні досвідченого вчителя-методиста Шелакіної Г.В., де опрацювали методику організації читання та аналізу текстів сучасної французької прози.
Майстер-класи щодо аналізу поетичних та прозових творів сучасних французьких авторів провели вчителі-методисти Тухто Н.О. і Адарченко І.Л. Учасники заходу отримали цікавий досвід щодо лексичного, граматичного та ідейного аналізу художніх творів; щодо формування соціокультурної компетентності учнів під час вивчення французької мови.
Вчитель вищої категорії Рубан О.М. поділився методичними знахідками щодо вивчення великих за обсягом творів класичної та сучасної прози, а саме: з організації дослідницької роботи та проведення дискусії щодо обговорення «вічних» тем у художній літературі. За словами педагога, дана методика ефективно розвиває соціолінгвістичну, комунікативну та лінгвокраїнознавчу компетентності учнів на уроках іноземних мов.
На завершення кожен вчитель отримав практичний досвід та корисні матеріали щодо організації та проведення сучасного уроку французької мови.
Учасники заходу висловили свою вдячність організаторам семінару та сподівання на подальші цікаві та плідні зустрічі.