Диференціація на уроках англійської – ключ до успішного навчання в умовах НУШ.

З метою обміну досвідом щодо використання диференціації як засобу адаптації навчального процесу до індивідуальних потреб учнів і учениць, удосконалення знань з планування і проведення сучасного уроку в умовах НУШ 30 квітня 2025 року відбувся онлайн – тренінг для вчителів англійської мови «Диференціація на уроках англійської – ключ до успішного навчання в умовах НУШ».

Диференціація – це гнучкий спосіб корегування методів, форм, підходів з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливосте для розвитку кожної дитини. Вона сприяє підвищенню мотивації до навчання, розвитку критичного та креативного мислення, формуванню позитивного ставлення до освітнього процесу; допомагає кожному учню і учениці досягти максимальних результатів.

На початку заходу Світлана Кривич, консультантка Одеського центр педагогічних працівників, акцентувала увагу слухачів на актуальності диференційованого навчання в Новій українській школі, на індикаторах якості та на етапах впровадження такого методу на уроках англійської мови.

Практичним досвідом щодо використання сучасної методики диференційованого навчання в умовах НУШ поділилась викладачка англійської мови, методистка видавництва «Лінгвіст» Яна Свердлюк. Спікерка розкрила принципи диференційованого навчання, його переваги в Новій українській школі, а також поділилась секретами адаптації різноманітних завдань до потреб і зацікавленості здобувачів освіти.

Під час практичної частини учасники опрацювали основні стратегії (формувальне оцінювання, проблемні ситуації, зворотній зв’язок, врахування потреб кожного, перевернуте навчання тощо) та види диференціації (за ступенем самостійності виконання, за ступенем складності завдань, за методами і формами роботи тощо). Основна увага була приділена адаптації завдань щодо індивідуальних особливостей учнів та учениць, а також різним формам роботи з дітьми для залучення їх до активної навчальної діяльності на сучасному уроці в умовах НУШ.

Педагоги обмінялись думками з вищезазначеної проблеми та подякували організаторам і спікерам за корисний інноваційний досвід, який допоможе планувати освітній процес відповідно до потреб, можливостей і зацікавленості здобувачів освіти.

Від admin