Згідно з річним планом роботи КУ «ОЦПРПП» на 2025 рік 13 березня 2025 року відбувся вебінар на тему: «Нетрадиційний підхід до впровадження в роботу з дітьми дошкільного віку сучасної казки», в якому взяли участь педагогічні працівники закладів дошкільної освіти міста Одеси.

Модераторка заходу Лариса ЯНІШЕВСЬКА, консультантка КУ «ОЦПРПП», ознайомила учасників з планом проведення вебінару.

Спікерки заходу – вихователь – методист Олена СВИРИДЕНКО і вихователь Ольга БУШАЙ Одеського закладу дошкільної освіти « Ясла – садка» № 225 ознайомили учасників з нетрадиційним підходом до впровадження в роботу з дітьми дошкільного віку сучасної казки.

Слухачі отримали теоретичні знання, ідеї та техніки щодо впровадження нових підходів у педагогічну практику.

Враховуючи швидкий розвиток сучасних технологій та змінний ритм життя, підхід до виховання дітей дошкільного віку потребує постійних оновлень і адаптацій. Важливо не тільки зберегти класичні форми виховання, а й відзнайти нові способи залучення малечі до творчого мислення, розвитку емоційної сфери та соціальних навичок.

Одним із таких інноваційних напрямків є використання сучасної авторської казки з елементами інтерактивності та соціальних тем, що дозволяє створювати нові можливості для розвитку дітей.

Казка вже давно стала важливим елементом у формуванні світогляду малюків. Вона допомагає виховувати моральні цінності, розвивати фантазію та критичне мислення. Однак сучасний світ змінюється, і тому важливо адаптувати казку до нових реалій сьогодення. Використання нетрадиційних підходів дозволяє зробити цей процес більш динамічним і цікавим для дітей.

Використання новітніх технічних засобів дозволяє дітям не тільки слухати, а й брати активну участь у процесі створення казки, самостійно обираючи розвиток подій або змінюючи персонажі. Такий підхід стимулює дітей до творчого мислення та навчає їх взаємодії з цифровими технологіями.

Створення власних казок за допомогою сучасних комп’ютерних сервісів дозволяє дітям реалізувати свої ідеї та проявити творчі здібності.

Від admin