Згідно з планом роботи Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» на 2025 рік, 11 березня 2025 року відбувся вебінар «Використання інтерактивних технологій на уроках математики з метою подолання освітніх втрат», у якому взяли участь вчителі математики міста Одеси.

Модераторка заходу Тетяна Юраш, консультантка Комунальної установи «ОЦПРПП», ознайомила учасників з планом проведення вебінару.

Спікерки заходу – Олена ЧУМАЧЕНКО та Оксана ГОНЧАРУК, вчителі математики ОДЕСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 11 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, поділилися своїм практичним досвідом використання інтерактивних технологій на уроках. Вони наголосили на тому, що онлайн-платформи, інтерактивні вправи та інші цифрові інструменти не лише роблять навчання більш доступним та захопливим, але й сприяють індивідуалізації освітнього процесу. Це дозволяє виявляти прогалини в знаннях кожного учня та забезпечувати персоналізовану підтримку, що є особливо важливим в умовах подолання освітніх втрат.

Спікери детально розповіли про використання інтерактивних інструментів для візуалізації складних математичних концепцій, що допомагає учням краще зрозуміти абстрактні ідеї. Вони також зробили огляд доступних онлайн-ресурсів для навчання математики, які є ефективними у методиці подолання освітніх втрат, надавши покрокові інструкції з використання, відеоматеріали тощо. Серед них були представлені такі платформи, як:

  • Learning.ua (платформа із завданнями та вправами для різних класів);
  • Новатіка (освітній ресурс з інтерактивними матеріалами);
  • Transum (сайт з великою кількістю математичних головоломок);
  • Мій клас (платформа з онлайн-тестами для перевірки знань);
  • Mat-nat.dk (данський ресурс з математичними завданнями та іграми);
  • Matific (платформа з ігровими математичними завданнями);
  • Liveworksheets (сайт, який дозволяє створювати інтерактивні робочі аркуші) та інші.

Використання цих інтерактивних симуляторів і програм:

  • дозволяє учням застосовувати математичні знання на практиці, що сприяє кращому розумінню їхнього значення;
  • підвищує мотивацію учнів до вивчення математики;
  • робить навчання більш наочним та зрозумілим;
  • розвиває критичне мислення та навички розв’язання проблем;
  • забезпечує індивідуальний підхід до кожного учня;
  • сприяє розвитку самостійності у навчанні.

Спікери підкреслили, що інтерактивні технології на уроках математики – це не просто модна тенденція, а необхідність, зумовлена сучасними викликами та можливостями.

Від admin