Як підготуватися до НМТ – 2025 з англійської мови: ефективні стратегії, сучасні методики, ключові поради для успіху. «What do you need to tell your students about NMТ reading preparation 2025?»
З метою ознайомлення педагогів з особливостями проведення НМТ-2025, зосередження уваги на ключових питаннях з підготовки до іспиту, удосконалення досвіду щодо ефективних стратегій з виконання типових завдань тесту 20 січня 2025 року у форматі Zoom відбувся методичний воркшоп «Як підготуватися до НМТ – 2025 з англійської мови: ефективні стратегії, сучасні методики, ключові поради для успіху. «What do you need to tell your students about NMТ reading preparation 2025?», в якому взяли участь учителі англійської мови закладів середньої освіти міста Одеси.
Під час заходу учасники отримали методичну допомогу з підготовки учнів до НМТ – 2025. Питання щодо особливостей, порядку та формату проведення тестування; щодо вимог чинної програми з підготовки до державного іспиту з англійської мови розкрила консультантка Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич.
Спікерка Яна Свердлюк, викладачка англійської мови, методистка видавництва «Лінгвіст», окреслила методичні прийоми, основні стратегії та алгоритми дій щодо виконання завдань різних типів: з вибором однієї правильної відповіді, на відповідність та на заповнення пропусків. Акцентувала увагу слухачів на важливості формування вмінь та компетентностей здобувачів освіти, які допоможуть їм на іспиті, а саме: робити «швидкий» аналіз текстів, критично оцінювати їх зміст; виділяти ключові слова і звертати увагу на заголовок; визначати синонімічні фрази у текстах».
У ході майстер-класу «Дієві стратегії «швидкого» читання та розуміння текстів англійською для успішного результату на НМТ» тренерка поділилась досвідом з використання ефективних методик та технік роботи із складними текстами, а саме: відпрацювала з учасниками стратегії читання (scanning, skimming, careful reading), надала покроковий алгоритм роботи з текстами різних жанрів, який передбачає попереднє прогнозування, дискусію, опрацювання незнайомої лексики та ідіом, визначення граматичних структур тощо. Було наголошено, що успіх під час тестування залежить не тільки від ґрунтовних знань, сформованих предметних та ключових компетентностей відповідно до нових Державних стандартів, освітньої модельної програми з іноземних мов, програми з підготовки до ЗНО/НМТ, а й знань щодо умов, формату, особливостей і вимог державного іспиту.
На завершення вчителі познайомились із корисними джерелами, які можна використовувати під час викладання англійської мови і підготовки учнів та учениць до національного мультипредметного тесту, та подякували спікерам за професійну методичну допомогу.