Розвиток українського суспільства на сучасному етапі вимагає якісно нового рівня освіти, який міг би відповідати міжнародним стандартам і бути орієнтованим на особистість. Тому весь дидактичний процес спрямовується на формування в учнів інтересу до навчання.
Вивчення природничих дисциплін має сприяти розвитку інтелектуальної сфери особистості учня, а саме: пізнавальних інтересів, аналітичності розуму, вміння віднаходити оптимальне розв’язання; дослідницького інтересу, прагнення пошуку; логічного мислення; якостей мислення: гнучкості, самостійності, критичності; схильності до винахідливості. Здійснення такого розвитку можливе за умови використання вчителем на уроках інтерактивних технологій навчання. Саме вони ефективніше, ніж інші педагогічні технології, сприяють інтелектуальному, соціальному й духовному розвитку школяра, формують готовність жити й працювати в гуманному, демократичному суспільстві; створюють позитивні відношення між членами єдиного колективу; виховують самоповагу, повагу до інших та їх думок і переконань.
Під час проведення вебінару 23 жовтня 2024 року о 14.00 на платформі ZOOM для вчителів природничого циклу Анна МАМЧУР, вчитель біології Одеського ліцею № 5, представить власну інтерпретацію оцінювання учнів 5-7 класів за новими вимогами та презентує зразки контрольно-діагностувальних робіт для підсумкового оцінювання за групами результатів, які допоможуть вчителю відстежувати особистий поступ кожного учня.
Мета: ознайомити учасників вебінару з новими нормативними вимогами щодо оцінювання учнів 5-9 класів та поділитися досвідом організації підсумкового оцінювання учнів 5-6 класів на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу».
Запрошуємо до співпраці вчителів природничого циклу.
Сподіваємося на плідну творчу роботу.