Найуспішніші люди світу володіють навичками ХХІ століття – вони креативні, допитливі, вміють взаємодіяти з командою для вирішення завдань; вони вміють ризикувати та вчитися на своїх невдачах.
26 вересня 2024 року на платформі Zoom для вчителів хімії та біології відбулася педагогічна зустріч «Розвиток критичного та креативного мислення».
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – що це таке? КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ – чому це важливо? Як вони працюють разом? Як розвивати ці типи мислення в учнів? Які вправи й інструменти застосувати на уроках? Відповідь на ці питання під час зустрічи з власного досвіду надали вчителі хімії Одеського ліцею № 28 Полєскова Лариса Іванівна, Паловєєва Алла Олександрівна та Плахутенко Тетяна Степанівна, вчитель біології та хімії Одеського ліцею № 9.
Ознайомили слухачів з міжнародною освітньою програмою розвитку креативності Destination Imagination. Розповіли про проектне навчання, як потужний інструмент для розвитку критичного та креативного мислення; про
створення лепбуків – інструмент, який може розвивати критичне та креативне мислення; мозковий штурм спонукає учнів думати відкрито та вільно -стимулює мислення учнів. Акцентували увагу учасників зустрічі на методи та прийоми формування критичного мислення, які можна використати у виховній роботі: «Порожнє крісло», «Судове засідання».
Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодіїі з сучасною системою масмедіа. Медіаграмотність розвиває критичне мислення! Дитина не в змозі самостійно одразу розібратися у всьому потоці медіа інформації, навчитися критично мислити стосовно медіа текстів, але ми можемо почати робити це разом. Засобами різноманітних інтерактивних ігор, ситуацій діти вчаться мислити, моделювати, творити.