Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 22 серпня 2024 року проведено онлайн – практичний семінар «Особливості організації освітнього процесу в 2024/2025 н.р. в початковій школі з використанням різних форм здобуття освіти, сучасних інформаційно-технічних засобів, технологій дистанційного навчання, освітніх онлайн-платформ». У роботі онлайн заходу взяли участь 100 вчителів.
Спікерами заходу виступили консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» ЛазаренкоТ.І. та Самойленко О. Г., координатор міської динамічної творчої групи вчителів початкової школи, вчитель Одеського ліцею №89. Учасники заходу були ознайомлені з нормативними вимогами щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 н.р. Увага спрямовувалась на розкриття особливостей освітнього процесу, організації викладання навчальних предметів і курсів крізь призму пріоритетних напрямів освітньої діяльності в початкових класах, впровадження ефективних моделей освітнього процесу з урахуванням безпекового чинника, налагодження зворотного зв’язку, комунікації; посилення національно-патріотичного виховання, сертифікацію вчителів тощо.
Своїм досвідом роботи з застосуванням сучасних педагогічних технологій у мовно-літературній освітній галузі для подальшого використання їх у практичній педагогічній діяльності поділилися вчителі початкової школи Одеського ліцею № 89 Шабінська Тетяна Вікторівна, Пашкова Ірина Валеріївна. Методичні інноваційні прийоми, які використовують педагоги при вивченні нового матеріалу, викликали інтерес у слухачів. Це використання сервісів штучного інтелекту, освітніх платформ, приклади вправ при роботі з медіа. Також багато цікавих технік використовують вчителі під час закріплення вивченого матеріалу: «сходинки успіху», «влучний стрілець», «5-4-3-2-1», «трихвилинна пауза», інтерактивні завдання, робота з LEGO.
Обмін досвідом – це чудовий спосіб навчання! Окремі прийоми Тетяна Вікторівна та Ірина Валеріївна пропонували вчителям-учасникам заходу опанувати під час презентації.
Учасники практичного семінару поділилися планами, обмінялися досвідом роботи з використання сучасних технологій навчання та обговорили побачене й почуте у колі однодумців.
Наступний крок – в класі з учнями. Успіхів у втіленні всіх напрацьованих ідей!