Одне з найболючіших проблемних питань – надолуження освітніх втрат – постійно в центрі уваги освітян. Навчальний рік фінішує й постає питання: що зроблено, як, що необхідно додати ?

Станом на сьогодні 97 учителів української мови та літератури міста долучилися до Національної програми з навчання вчителів інструментам та методикам вимірювання та подолання освітніх втрат й пройшли очні тренінги «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат» у рамках спільного проєкту Міністерства освіти та науки України, ГО «Освіторія» та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Цей курс підвищення кваліфікації розроблений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти».

Мета тренінгу – навчити вчителів вимірювати та долати освітні втрати в учнів з української мови та літератури.

На весняних канікулах 26 та 27 березняна базі Одеського ліцею № 72 (директор Борісюк Є.Є.) та 28 й 29 березня на базі Одеського ліцею № 100 (директор Паламарчук О.М.) відбулися такі заходи для вчителів-філологів Київського та Хаджибейського районів.

Навчання пройшли цікаво, змістовно, креативно. Тренерка Панасюк Тетяна Петрівна, вчителька української мови та літератури вищої категорії, методист Одеського ліцею № 1 ім. А.П Бистріної, сертифікована тренерка НУШ, експертка сертифікації вчителів української мови та літератури, сертифікована тренерка з подолання освітніх втрат, співавторка посібників “Знай українську!”( Сучасний підхід у підготовці до ЗНО) та “Пізнай мистецтво художнього слова”, спікерка вебінарів для освітян м.Одеси ознайомила учасників з інструментами виявлення та подолання втрат у навчанні, алгоритмами та ресурсами цього завдання. Разом визначали стратегію подолання та шляхи мотивації учнів як важливого чинника подолання освітніх втрат. Розглядалося й формувальне оцінювання, індивідуальна стратегія учня.

Під час проведення тренінгу вчителі отримали необхідні знання й практичні інструменти для надолуження знань в учнів з української мови та літератури, збагатили свій методичний арсенал новими інструментами роботи, що, на нашу думку, сприятиме суттєвому вдосконаленню професійних навичок із зазначеного питання. Також учасники отримали сертифікати з підвищення кваліфікації в кількості 15 годин, а за виконання практичних робіт – 30 годин.

Висловлюємо щиру подяку адміністраціям навчальних закладів Одеських ліцеїв № 72 і № 100 за створення гарних умов для цікавої та безпечної роботи педагогів. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

Курс на подолання освітніх втрат триває. Долучайтеся, навчайтеся, будьте успішними! Учні чекають Вашої допомоги!

Від admin