21 лютого 2024 року проведено онлайн – тренінг «Застосування цифрових технологій у зацікавленні учнів до навчання» для вчителів початкових класів. У роботі онлайн заходу взяли участь 40 вчителів.
Під час освітнього процесу перед учителем постає питання: як зацікавити учнів темою, як краще донести матеріал, якими способами розвивати навички учнів, як зробити навчання ефективним. Сучасний вчитель має навчитись користуватись та створювати цифровий мультимедійний контент, щоб зацікавити учнів.
Презентації вчителів початкових класів Одеської початкової школи № 99 стосувалися використання вчителями початкових класів цифрових інструментів та хмаро орієнтованих технологій, а також цифрової компетентності педагогів тощо. Під час заходу було здійснено популяризацію педагогічного досвіду (Сидоренкова Л.В. «Створення і застосування гугл- опитування в початкових класах», Вачева Т.І. «Робота з інтелект- картами», Розновська О. А. «Використання онлайн-сервісів LearningApps та WordArt під час навчання», Іванова С.Т. «Використання QR-кодів на уроках»).
Учасники заходу ознайомились з можливостями використання інтернет-сервісу мультимедійних вправ LearningApps як на уроках, так і в позаурочний час для кращого сприймання та закріплення матеріалу. Говорили про переваги використання багатофункціонального сервісу WordArt для створення хмари слів. Навчилися створювати власний навчальний ресурс у програмі WordWall (вікторини, вправи на співставлення, ігри зі словами і багато іншого).Також розглянули зручний інструмент (Інтелект-карту) для наочного структурування та відображення будь-якої інформації.
Використання сервісів для створення та розпізнавання QR- кодів може надати вам допомогу як в освітній, так і в позаурочній діяльності, сприятиме приверненню уваги учасників освітнього процесу, їх зацікавленості, дозволить підвищити мотивацію. Сучасні можливості застосування цифрових технологій дозволяють вчителям не тільки організовувати освітній процес навіть за найскладніших умов, але й зробити його максимально продуктивним і цікавим для учнів.