«На сучасному етапі розвитку суспільства актуальність проблеми читання зростає, оскільки читання є основою щоденної діяльності кожної людини , зокрема інформаційної, освітньої, пізнавальної, професійної,» – зазначається в Стратегії розвитку  читання на період до 2032 р. «Читання як життєва стратегія».

Якщо розглядати освітню діяльність, то, безсумнівно,  левова доля такої роботи припадає на уроки літератури. Як зацікавити учнів читанням  та залучити їх до необхідної життєвої потреби? Про це йшла мова на зустрічі з авторами підручника «Зарубіжна література», яка відбулася 15 лютого цього року в межах Zoom-конференції для    учителів зарубіжної, української літератур та бібліотекарів навчальних закладів міста  «Сучасний ефективний урок зарубіжної літератури: реалізація діяльнісного й компетентнісного підходів».

Спікери  заходу Валентина Снєгірьова, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПА України,  кандидат педагогічних наук презентувала підручник «Зарубіжна література» для 7 класу, метою якого і є викликати таку зацікавленість, дати дітям можливість познайомитися з кращими творами світової літератури. 

 Олександр Каєнко,  вчитель зарубіжної літератури Новоукраїнського ліцею  «Лідер» Кіровоградської області, учитель-методист, Заслужений учитель України   виступив з питанням «Гра як засіб залучення і підтримки читання». Олександр Васильович запропонував  слухачам велику кількість різних  літературних ігор, які допоможуть учителям зацікавити дітей читанням художньої літератури.

 Оксана Бушакова,  вчитель зарубіжної літератури ліцею № 4 м. Могилева Подільського Вінницької області, вчитель-методист  поділилася з колегами питанням створення навчальної інтриги на уроках літератури, презентувала практичний кейс інтерактивних вправ та тестів, які також спрямовані на залучення учнів до читання та аналізу текстів.

 Ірина Горобченко, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Горішні Плавні, учитель-методист зарубіжної літератури, півфіналіст Global Teacher Prise Ukraine 2019, 2021рр. розповіла про формувальне оцінювання на уроках  зарубіжної літератури і запропонувала найрізноманітніші види цього процесу.

         Зустріч пройшла цікаво й змістовно. Учасники щиро дякували за  корисний досвід науковців і практиків, запропоновані авторські  матеріали,  бажали нових успіхів та миру!

Від admin