Подолання освітніх втрат, спричинених війною, є пріоритетним завданням для відновлення суспільства та формування ключових компетентностей майбутнього покоління.
Ідеального інструменту для компенсації освітніх втрат поки що не існує, але можна комплексно використати ефективні інструменти квест-технологій для інтеграції в освітній процес.
Проведення довгострокових вебквестів передбачає модульну акумуляцію теоретичного матеріалу у структурі завдань. Отже, впровадження навчальних квестів в освітній процес на уроках української мови забезпечує як повторення, так і засвоєння матеріалу, який потрапив у лакуну втраченої або не розглянутої базисної мовної компетентності здобувачів освіти.
Таким чином, вебквест зручний та цікавий інструмент навчання, який не лише реалізує подолання прогалин з української мови, але й виконує роль основної концептуальної парадигми узагальнення і систематизації вивченого, сприяє розвитку інтелекту учнів, кращому засвоєнню навчального матеріалу в різних проєкціях мислення школярів, розвиває дивергентне мислення, яке надає можливості учневі генерувати творчі ідеї в новій когнітивній формі.
Особистими лайфхаками і формами роботи з розвитку когніцій учнів, власною моделлю інтеграції квестових технологій в урок української мови поділяться вчителі-предметники під час проведення вебінару для педагогів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв на тему: «Когнітивний потенціал вебквестів у компенсації освітніх втрат з української мови» 20 вересня 2023 року о 14.00 на платформі ZOOM.

Посилання для участі в заході:
https://us04web.zoom.us/j/2050665344?pwd=TmJOZE53V2x1eEpZZnhUaGJjbFBQUT09

Ідентифікатор онлайн семінару: 205 066 5344
Код доступу: rs0s4Y

Спікери заходу – педагоги ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ № 73: Кодиш Ірина, учитель української мови та літератури; Губанова Світлана, практичний психолог.

Запрошуємо до співпраці вчителів української мови.
Сподіваємося на плідну творчу роботу.

Від admin