Дитина не може жити без сміху.

Якщо ви не навчили її сміятися радісно дивуючись,

співчуваючи, бажаючи добра, якщо ви не зуміли

викликати у неї мудру і добру посмішку,

вона буде сміятися злобно, сміх її буде насмішкою.

Василь Сухомлинський

12 квітня  2023 року на платформі Zoom відбувся семінар-практикум для педагогічних працівників дошкільних закладів на тему «Чарівний світ емоцій: виховання в дитині вміння позитивно мислити»,   в якому прийняли участь  понад 60 осіб.  Досвідом роботи  по впровадженню новітніх форм і методів інноваційних технологій поділилися вихователі закладу дошкільної освіти № 267, які атестувалися у цьому навчальному році на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

Ведуча семінару вихователь-методист Горішна Ольга Василіївна.

Емоції – це внутрішнє позитивне чи негативне реагування людини на ті предмети або умови, які сприяють чи заважають задоволенню людських потреб.

На початку семінару Ковбасюк Раїса Григорівна визначила 7 базових емоцій дитини: інтерес, радість, подив, сум, гнів, страх, сором. Розповіла про їх зовнішнє вираження: міміка та пактоміміка, збліднення, почервоніння, особливості мовлення, вираження за допомогою засобів  мистецтв. Пригадала, що таке позитивне мислення – це не просто почуття, яке виникає тоді, коли в житті відбувається щось хороше, – в такі моменти легко відчувати себе оптимістом. Воно пов’язане за здатністю підтримувати в собі надію і зацікавленість, що б не сталося.

Бойченко Ольга Володимирівна пропонувала деякі вправи, ігри, які можуть використовувати вихователі для розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку: «Кубик емоцій», «Покажи настрій», «Підбери емоцію», «Театр настроїв», «Конструктор емоцій», «Відгадай емоцію», «Емоції героїв». Звернула увагу слухачів на наступне: у які ігри не грали б ваші вихованці, необхідно бути не поруч, а разом з ними. Тільки партнерство і співпраця вихователя з дітьми створює зону найближчого розвитку самостійної гри дитини.

Вихователь Риженко Людмила Леонідівна провела майстер-клас з виготовлення лепбуку та роботи з ним. Мета: вивчення матеріалів про лепбук; познайомити вихователів з технологією лепбук; підвищити рівень майстерності педагогів; практичне застосування в педагогічній діяльності.

До уваги учасників семінару-практикуму був пропонований відео огляд лепбука «Емоції» та малюнки дітей:

Від admin