Запрошуємо вчителів німецької мови на методичний практикум «Концепція «множинного інтелекту» як інструмент для особистісно-зорієнтованого підходу до навчання іноземних мов»
Мета заходу: підвищення професійної майстерності педагогів щодо використання «множинного інтелекту» під час викладання німецької мови; удосконалення досвіду з питань індивідуалізації та підвищення ефективності освітнього процесу, мотивації школярів та збереження їх інтересу до навчання в умовах Нової української школи
Час проведення: 27.03.2023 року о 15.00
Під час вебінару вчителі ознайомляться із системою «множинного інтелекту» американського психолога Говарда Гарднера, відповідно до якої всі діти розумні та унікальні, і всі заслуговують на особливий підхід. Але чи завжди вчителю вистачає часу на те, щоб знайти унікальний підхід до кожної дитини. І як це здійснити у реаліях сьогодення? Чому варто використовувати теорію «множинного інтелекту» на уроках німецької мови, щоб вирішити цю проблему? На ці та інші питання педагоги знайдуть відповіді під час методичного заходу
Програма
- Розкриття можливостей щодо адаптації навчальних завдань відповідно до домінантного типу інтелекту на уроках німецької мови.
- Як знайти індивідуальний підхід до школярів, які зіштовхнулися з труднощами у вивченні предмету.
- Урізноманітнення уроків німецької мови шляхом використання інноваційних підходів щодо ефективного засвоєння навчального матеріалу.
- Усвідомлення дітьми самих себе, власного стилю навчання, хисту та здібностей.
Учасники вебінару отримають сертифікати.
Спікер: Іванна Голуб – досвідчений викладач німецької мови, методист видавництва «Hueber», автор і презентер методичних семінарів та тренінгів
Посилання для реєстрації на захід :