Запрошуємо вчителів німецької мови на методичний практикум «Концепція «множинного інтелекту» як інструмент для особистісно-зорієнтованого підходу до навчання іноземних мов»

Мета заходу: підвищення професійної майстерності педагогів щодо використання «множинного інтелекту» під час викладання німецької мови;  удосконалення досвіду з питань індивідуалізації та підвищення ефективності освітнього процесу,  мотивації  школярів та збереження їх інтересу до навчання в умовах Нової української школи

Час проведення:  27.03.2023 року о 15.00

Під час вебінару вчителі ознайомляться із системою «множинного інтелекту» американського психолога Говарда Гарднера, відповідно до якої всі діти розумні та унікальні, і всі заслуговують на особливий підхід. Але чи завжди вчителю вистачає часу на те, щоб знайти унікальний підхід до кожної дитини.  І   як це здійснити у реаліях сьогодення?  Чому варто використовувати теорію «множинного інтелекту» на уроках німецької мови, щоб вирішити цю проблему? На ці та інші питання педагоги знайдуть відповіді під час методичного заходу

Програма

  • Розкриття можливостей щодо адаптації  навчальних завдань відповідно до домінантного типу інтелекту на уроках німецької мови.
  • Як знайти індивідуальний підхід до школярів, які зіштовхнулися з труднощами у вивченні предмету. 
  • Урізноманітнення уроків німецької мови шляхом використання інноваційних підходів щодо ефективного засвоєння навчального матеріалу. 
  • Усвідомлення дітьми самих себе, власного стилю навчання, хисту та здібностей.

Учасники вебінару отримають сертифікати.

Спікер: Іванна Голуб – досвідчений викладач німецької мови, методист видавництва «Hueber», автор і презентер методичних семінарів та тренінгів

Посилання для реєстрації  на захід :

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffIUeXFKGxuA1WIHSf9Wv1ukzEOhlrpno5vdp-AnlXLDHlQA/viewform?usp=sf_link

Від admin