Комунальною Установою «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 15 березня 2022 року проведено на платформі Zoom в режимі онлайн Педагогічну скарбничку для вчителів початкових класів з теми «Використання інтернет ресурсів під час очного та дистанційного навчання». У роботі Педагогічної скарбнички взяли участь 88 вчителів.
Вчителі початкових класів Одеського навчально-виховного комплексу №13 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -гімназія», вже маючи певний досвід у запровадженні інтернет ресурсів під час очного та дистанційного навчання, поділилися з колегами об’єктивними сучасними ідеями щодо активізації навчання, як провідного принципу освітнього процесу.
Сертифікований вчитель початкових класів Ведьохіна Юлія Олегівна у презентаційній доповіді «Як використання цифрових технологій в освіті сприяє формуванню професійних компетентностей» конкретизувала аспекти модернізації початкової освіти, а саме «для того, щоб відбулася модернізація змісту освіти, необхідне впровадження інновацій, які б осучаснили її, наблизили до вимог суспільства». Юлія Олегівна також відмітила, що сучасні інформаційні технології суттєво впливають на ефективність проведення уроків, надають можливість удосконалювати організацію уроку, діагностувати рівень сформованості знань та вмінь, активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглиблювати знання.
Баландіна Ірина Валеріївна, тренер НУШ, експерт, вчитель початкових класів Одеського навчально-виховного комплексу №13 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» запропонувала учасникам заходу презентацію «Використання інтернет ресурсів під час очного та дистанційного навчання». Ірина Валеріївна ознайомила вчителів з 10 порадами для вчителів щодо організації дистанційного навчання, які запропонував Європейський навчальний фонд (ETF) на платформі OPEN SPACE. А також поділилися досвідом впровадження його в практику початкової школи.
Вчителі під час заходу мали змогу не тільки поділитись досвідом, а й поглибити знання із застосування різноманітних платформ та сайтів для запровадження інтернет ресурсів під час очного та дистанційного навчання на практиці.