Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 серпня 2021 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп для вчителів англійської мови, які викладають предмет у початковій школі, за темою «Сучасний уроку англійської мови у початковій школі: структура, методичний інструментарій, організаційний аспект».У семінарі взяли участь 66 педагогів закладів загальної середньої освіти
Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів щодо планування і проведення сучасного уроку англійської мови у початковій школі; удосконалення досвіду з визначення цілей та завдань уроку, використання інноваційної методики та сучасного підходу до навчання
У рамках методичного воркшопу консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич провела методичне консультування за темою «Методичні аспекти впровадження сучасного уроку в освітній процес» та акцентувала увагу педагогів на сучасних підходах до організації і проведення уроку в реаліях Нової української школи, а саме: діяльнісному, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціально орієнтованому тощо. Спікер окреслила основні вимоги до змісту, структури, методичного наповнення, умов і техніки проведення сучасного уроку та наголосила, що саме дитина, її ціннісні орієнтири та потреби, право вибору та можливість вільно висловлювати власну думку є головними на уроці.
Вчитель англійської мови вищої категорії, викладач англійської мови на мовних курсах Наталія Важенцева провела майстер – клас «Планування сучасного уроку англійської мови у початковій школі». Педагог зупинилась на комунікативній методиці викладання предмету та опрацювала з педагогами механізм цілепокладання; покроковий алгоритм і сучасні методи роботи під час планування і проведення різних видів мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письма та говоріння. Наталія Володимирівна підкреслила важливість такого етапу уроку як створення учнями власного продукту освітньої діяльності, його презентації перед однолітками та наголосила, що комунікативно-діяльнісний і компетентнісний підходи в умовах Нової української школи мотивують дітей до активного пошуку; спонукають їх досліджувати, аналізувати, узагальнювати; готують їх до самостійного життя.
Учасники заходу подякували спікерам за цікавий, корисний, сучасний захід та висловили побажання співпрацювати й надалі.