10-13 серпня 2021 року на базі ліцею «Європейський» за сприяння Інституту психології Національної академії педагогічних наук України та Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Одеської міської ради відбувся багаторівневий рефлексивно-інноваційний тренінг на тему: «Сучасні психологічні технології формування компетентностей конкурентоспроможності особистості у швидкозмінюючихся інноваційних умовах». Вела тренінг кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України Чудакова Віра Петрівна. У тренінгу взяли участь вчителі, практичні психологи, адміністратори загальноосвітніх закладів міста та педагог-стажер із Узбекістану Людмила Томчані, яка поділилась власним досвідом роботи з формування учнівських компетентностей в сучасному світі. Основною проблемою, яка розглядалась під час занять, була «Ваш успіх у відкритті Ваших можливостей» в контексті реалізації Концепції Нової української школи.
Педагоги під керівництвом тренера ознайомились із різноманітними сучасними психологічними технологіями: розвитку комунікативної компетентності для ефективної взаємодії та взаєморозуміння між людьми, розвитку стресостійкості та здібності до швидкої адаптації, розвитку компетентності самосвідомості та рефлексії, формування адекватної самооцінки та власної впевненості, розвитку компетентності подолання конфліктних ситуацій, формування підсвідомої готовності досягнення стратегічних та тактичних цілей.
Жвавий інтерес одеських вчителів викликали практичні завдання з діагностики характеристичних особливостей особистості , виявлення та розуміння причин міжособистісних протиріч та конфліктних ситуацій. Педагоги навчились напрацьовувати власні стратегії поведінки з вирішення виявлених проблем та врегульовувати відносини. Не менш цікавими були завдання на оволодіння компетентностями цілепокладання, а саме формування навичок постановки та досягнення стратегічних та тактичних цілей.
Тренінг проходив в доброзичливій атмосфері співтворчості педагогів. Освітяни міста познайомились з інструментарієм, який дозволяє розкрити нові можливості успішного інноваційного рішення багатьох завдань професійної діяльності, ефективного формування особистості в умовах Нової української школи.