З метою обміну досвідом щодо організації освітнього процесу в умовах Нової української школи 01 лютого 2019 року на базі Одеської ЗОШ № 64 відбувся методичний семінар з елементами тренінгу «Перші кроки НУШ. Педагогічне моделювання та розв’язування ситуативних завдань при організації викладання іноземних мов», в якому взяли участь 26 учителів закладів освіти м. Одеси.
Під час заходу було розглянуто питання щодо використання інноваційної методики викладання англійської мови в початкових класах Нової української школи.
З особливостями організації освітнього процесу відповідно до Концепції НУШ педагогів ознайомила методист Кривич С.М., яка звернула увагу на зміну методичного підходу у викладанні предмету, на нові ролі вчителя та нове освітнє середовище.
Педагоги закладу продемонстрували власний досвід шляхом організації та проведення сучасних форм методичної роботи: майстер-класу «Використання сучасних форм і методів під час вивчення нової лексики» (вчитель Казакова Н.М.), методичного практикуму «Використання складових тімбілдінгу для створення ситуації успіху на уроках англійської мови» (вчитель Мусієнко А.М.), педагогічної майстерні «Формування соціокультурної та мовної компетентностей учнів за допомогою засобів музичного мистецтва на уроках англійської мови» ( вчитель Шевчук О.В.).
Досвідом роботи щодо створення мотивуючого середовища та використання ігрових прийомів на уроках англійської мови поділились вчителі Грігорян А.А. та Макаревич О.Є.
Вчитель Мазур Л.С. підготувала виставу англійською мовою за участю учнів початкових класів та поділилась досвідом щодо організації ситуативного спілкування під час вивчення іноземних мов.
Кожен учасник семінару отримав цікаві практичні поради щодо організації і проведення сучасного уроку.
Вчителі висловили думку, що інноваційна методика викладання, яка побудована на співпраці та взаємодії всіх учасників освітнього процесу, є актуальною та ефективною в умовах Нової української школи.