Концепція Нової української школи передбачає нові підходи до навчання, які ґрунтуються на засадах педагогіки партнерства, співпраці між учнями та вчителями, відхід від авторитарної моделі комунікації, що вимагає переосмислення ролі як педагога, так і учня. Для розв’язання таких задач з 29 жовтня 2018 року в м. Одесі розпочалась перша очна сесія підготовки вчителів початкових класів для роботи в умовах Нової української школи з 01 вересня 2019 року. Це один із обов’язкових етапів підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання.
В Одеських ЗОШ № 62, 72, Одеській СШ № 99, Одеському НВК № 49 одночасно почали працювати близько чотирьохсот вчителів початкових класів, які були об’єднані у 13 груп. Тренери Нової української школи ознайомили учасників із програмою навчання та провели перший модуль «Сучасний вчитель як провідник змін». Учасники тренінгу опанують модулі: «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи».
Під час виконання інтерактивних вправ учасники усвідомлювали нові професійні ролі вчителя, наводили конкретні приклади, історії з життя, розкривали коло основних понять і термінів, виконували вправи, завдання, інформаційні повідомлення, ігри, дискусії на набуття необхідного практичного досвіду, для роботи у нових умовах. Відбувся пошук шляхів вирішення освітніх проблем!
Остання очна сесія для цих вчителів відбудеться на зимових канікулах.