Веб-квест (webquest) як технологія навчання — проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Веб-квест має ряд переваг, які сприяють вирішенню завдань при вивченні англійської мови: забезпечує автономність і самостійність учнів; розвиває комунікативну компетенцію; дає можливість здійснити індивідуальний підхід;  мотивує учнів до застосування мовних знань і вивчення нового мовного матеріалу; дозволяє використовувати велику кількість актуальної автентичної інформації; допомагає організувати активну самостійну або групову пошукову діяльність учнів, якою вони керують; організує роботу над будь-якою темою у формі цілеспрямованого дослідження, як протягом кількох годин, так і декількох тижнів; сприяє прийняттю самостійних рішень; розвиває критичне мислення, тренує розумові здібності.

Як показує практика, робота над веб-квестом вимагає великих витрат часу, але це того варте! Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, а досягнувши вершини, підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя.

Питання створення веб-квестів буде обговорено під час проведення вебінару для вчителів англійської мови на тему: «Використання технології веб-квесту на уроках англійської мови як засіб активізації освітньої діяльності учнів» 12 січня 2023 року о 15:00  на платформі ZOOM.

Спікер заходу – Малюта Євгенія Анатоліївна, вчитель англійської мови Одеського ліцею № 15 – поділиться досвідом, ознайомить педагогів з особливостями квест-технології в освітньому процесі та продемонструє можливість інтеграції декількох предметів при розробці квесту.

Посилання для участі в заході:

https://us04web.zoom.us/j/76460840696?pwd=MnLVUJCqBCjbmaAZQ8UWLmZm7ZIl6p.1

Ідентифікатор конференції: 764 6084 0696

Код доступу: g0PjCP

Запрошуємо до співпраці вчителів англійської мови. Сподіваємося на плідну творчу роботу.

от admin