Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників»  06 травня 2022 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп  «Сучасні методи і прийоми вивчення та засвоєння лексики на уроках англійської мови», у якому взяли участь 65 учителів закладів загальної середньої  освіти міста Одеси.

Мета заходу: ознайомлення педагогів з нормативними документами щодо завершення навчального року; обмін досвідом щодо інноваційної методики вивчення та засвоєння лексичного матеріалу на уроках англійської мови

Під час вебінару розглядались питання щодо закінчення навчального року в умовах воєнного стану та сучасної методики вивчення і засвоєння лексичного матеріалу на уроках англійської мови:

  1. «Особливості завершення навчального року в умовах воєнного стану»;
  2. «Використання інноваційного підходу до вивчення лексичного матеріалу на уроках англійської мови» (з досвіду роботи) ;
  • «Вчити іншомовні слова у XXІ ст. нескладно і цікаво»;
  • «Сучасні ідеї та стратегії щодо ефективного вивчення і засвоєння лексики та  використання її під час іншомовної комунікації» ;
  • «Сучасні онлайн-сервіси для засвоєння лексичного матеріалу в умовах синхронного  та асинхронного навчання»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич зупинилась на  методичних рекомендаціях МОН (Наказ від 01.04.2022 № 290) щодо завершення навчального року в умовах воєнного стану, а саме: на необхідності психологічної підтримки учнів; критеріях підсумкового оцінювання  за дистанційною формою навчання та умовах переведення учнів на наступний рік у реаліях сьогодення; на особливостях мультипредметного тесту та вступу до вищого навчального закладу.

Спікер  Наталія Найданова, вчитель англійської мови Крижанівського НВК,  у рамках   методичного  воркшопу  «Використання інноваційного підходу до вивчення лексичного матеріалу на уроках англійської мови» (з досвіду роботи)  опрацювала з учасниками сучасну методику щодо вивчення та засвоєння лексики на уроках англійської мови; основні стратегії щодо формування іншомовної компетентності; електронні сервіси Answer Garden, jamboard, classtime тощо, які допоможуть вчителю цікаво організувати роботу учнів та мотивувати їх до вивчення предмета в умовах асинхронного та синхронного навчання.

Педагог акцентувала увагу слухачів на оптимальних способах ознайомлення та засвоєння нової лексики в залежності від віку дітей, а саме: на використанні наочності, семантизації за допомогою синонімів та антонімів, ігровій діяльності, комп’ютерних технологіях тощо.

Учасники заходу обмінялись думками з вищезазначеної теми та подякували організаторам і спікерам за цікавий,   сучасний педагогічний досвід.

Корисні посилання для роботи вчителя:

Презентація 1

Презентація 2

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=Best%20teachers&s=Places&t=oaregq8phz&sr=n&ms=uzz&af=sy&l=mc&i=uoxtntx&r=bl&db=0&f=dzddzcdx&cd=pjdsrbt6hwglvkxjmzlzmfa2ngnngknmpixgg

https://strawpoll.com/polls/w4nWDp8vNgA

https://answergarden.ch/

https://www.classtime.com/library/

https://www.warc.com/newsandopinion/opinion/the-goldfish-myth/en-gb/2806

от admin