У рамках реалізації освітнього проєкту «Компетентний учитель — успішний учень», з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 17 листопада 2021 року на платформі Zoom відбувся методичний воркшоп «Методичні аспекти підготовки учнів до ЗНО з англійської мови у частині «Розуміння мови на слух (аудіювання)», у якому взяли участь 56 педагогів закладів загальної середньої освіти міста Одеси.

Мета заходу: підвищення професійної компетентності педагогів з  підготовки учнів до ЗНО з англійської мови, надання кваліфікованої методичної допомоги щодо  використання завдань зовнішнього незалежного оцінювання з окремих видів мовленнєвої діяльності

Під час вебінару було акцентовано увагу слухачів на важливих питаннях з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання:

  • Як зробити підготовку до складання ЗНО ефективною і водночас цікавою?;
  • Дієві стратегії виконання екзаменаційних завдань (множинний вибір та визначення правильних/неправильних тверджень);
  • Доцільне використання різних видів та типів завдань ЗНО на  сучасних  уроках  англійської мови під час вивчення будь-якої теми у старших класах;
  • Проблеми та типові помилки учнів при виконанні частини ЗНО «Розуміння мови на слух (аудіювання)»

На початку заходу консультант Одеського центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Кривич окреслила основні завдання та план роботи щодо підвищення професійної компетентності вчителів англійської мови у напрямку підготовки учнів до ЗНО- 2022» в рамках проєкту «Компетентний учитель-успішний учень». Педагог зосередила увагу слухачів на системній роботі вчителя та учнів у даному напрямку як  на уроках  англійської мови, так і під час надання консультацій і організації самостійної роботи учнів.   

Наталія Міхненко, викладач англійської, співавтор посібника для підготовки до ЗНО, сертифікований екзаменатор міжнародних іспитів Pearson English International Certificate, методист Міжнародного освітньо — методичного центру Dinternal Education опрацювала з педагогами сучасну методику щодо проведення аудіювання; стратегії виконання різних форм  завдань, які  виносяться на ЗНО, а саме: множинного вибору, визначення правильних та неправильних тверджень; вправи на використання перифраз для поповнення лексичного запасу і деталізації прослуханої інформації.  

Спікер звернула увагу слухачів на важливість розвитку навичок слухання шляхом постійного тренування, на вміння розрізняти окремі слова, смислові акценти та ключову інформацію у прослуханому тексті. Тренер також окреслила проблеми, які заважають успішній здачі ЗНО, а саме: недостатній рівень володіння знаннями з англійської мови, в першу чергу, а  також невміння працювати з різними видами і формами завдань, серед яких особливо викликають труднощі завдання відкритої частини тестування. Захід пройшов організовано, конструктивно. Педагоги отримали корисну інформацію, перейняли сучасний педагогічний досвід щодо підготовки учнів до тестування з   використання мови на слух (аудіювання).

от admin