Відповідно до плану роботи КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 30 вересня 2021 року відбувся вебінар «Філософія громадсько-активних шкіл – дієвий засіб самореалізації особистості» (для педагогів-організаторів), в якому взяли участь 39 педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти. Захід відбувся на платформі Zoom в форматі онлайн.

Громадсько-активна школа є однією з найбільш ефективних моделей шкіл, здатних розв’язати завдання перетворення шкіл у громадські інститути, які забезпечують становлення підростаючих громадян як суб’єктів демократії. Ідея ГАШ довела свою значимість, являючись реальним механізмом об’єднання активних, творчих людей, які орієнтуються на ідеали громадянського суспільства, на демократизацію як освіти, так і всіх сфер соціального життя, на перетворення школи у просвітницькі й культурні центри громад.

Громадсько-активні школи, які б відмінності між ними не існували в економічній чи соціальній сферах, мають спільну філософію. Такі школи ґрунтуються на демократичному ідеалі поваги до кожної людини та її прав на участь у справах громади, що стосуються загального добра.

Метою заходу було ознайомлення педагогів-організаторів з  сучасними формами виховання активної  громадянської позиції; сприяння самопізнанню, самореалізації, самоствердженню і самовдосконаленню особистості сучасного учня. У вебінарі взяли участь доцент кафедри Політології Одеського Національного університету імені І.І.Мечникова Артем Кройтор, політологиня та спеціалістка з міжнародних комунікацій та соціальних мереж в Парламенті, головний консультант Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України, членкиня робочої групи з просування бренду України на міжнародній арені при Офісі Президента України, кураторка Освітнього центру Верховної Ради України  Костинюк Олена, помічник-консультант депутата Одеської міської ради Бахметьєв Андрій.

от admin