Вчителі англійської мови переймають  сучасний педагогічний досвід з питань підготовки до ЗНО — 2021

У рамках підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 15 лютого 2021 року на платформі Zoom відбулась онлайн-зустріч учителів англійської мови.

Мета зустрічі: підвищення професійної компетентності педагогів щодо впровадження інноваційної методики під час викладання  англійської мови, надання кваліфікованої методичної допомоги в питаннях підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання

Під час вищезазначеного заходу розглядались наступні питання:

  • «Порядок проведення ЗНО з англійської мови у 2021 році».
  • «Особливості використання Критеріїв  оцінювання завдань відкритої форми (з розгорнутою відповіддю) з англійської мови». Покроковий алгоритм виконання власного висловлювання.
  • Застосування Критеріїв оцінювання для завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю  на прикладі виконання творчої роботи у форматі «особистий лист».
  • «Використання сучасних форм і методів роботи під час підготовки учнів до виконання завдань  відкритої форми з  англійської мови.  Демонстрація уроку з підготовки учнів до написання неофіційного листа за темою «Музика у моєму  житті».

На початку онлайн — зустрічі консультант КУ «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Кривич окреслила основні питання щодо нормативних документів, які регламентують проведення ЗНО та ДПА у  2020-2021 н.р.; щодо термінів проведення основної і  пробної сесій ЗНО та особливостей завдань для ДПА в 9 класах. 

Світлана Михайлівна провела керовану  міні-лекцію «Особливості використання Критеріїв  оцінювання завдань відкритої форми з англійської мови», під час якої  розкрила основні вимоги до написання власного висловлення, а саме: звернула увагу на змістове  оформлення, структуру та зв’язність тексту, важливість лексичної наповненості та грамотного оформлення, а також зосередила увагу педагогів на умовах, при яких завдання з розгорнутою відповіддю  оцінюються на  нуль балів.

На завершення консультант надала покроковий алгоритм щодо дій учасників ЗНО  під час виконання завдання відкритої форми.           

Марія Сосновська, викладач Британської Ради, тренер вчителів НУШ, викладач з навчальної літератури  провела методичний інструктаж щодо застосування Критеріїв оцінювання на прикладі творчого завдання у форматі «особистий лист». Спікер акцентувала увагу слухачів на відповідність стилю листа заданому формату, на обов’язкове виконання умов завдання, виділення абзаців та використання з’єднувальних елементів. 

У ході майстер-класу «Використання сучасних форм і методів роботи під час підготовки учнів до виконання завдань  відкритої форми з  англійської мови.  Демонстрація уроку з підготовки учнів до написання неофіційного листа за темою «Музика у моєму  житті»  Марія Сосновська поділилась досвідом щодо використання сучасної методики з підготовки учнів до написання власного висловлювання з розгорнутою відповіддю. Тренер використала проблемну ситуацію, мотивацію навчальної діяльності, експрес – опитування на етапі актуалізації знань, метод «займи позицію», перегляд  відео  для активізації діалогічного мовлення, тренажери у режимі онлайн для практичного засвоєння з’єднувальних елементів, лексичного наповнення та розвитку граматичних навичок тощо.

Учасники семінару обмінялись думками та подякували спікерам за цікавий матеріал.

Захід пройшов організовано, конструктивно. Педагоги отримати корисну інформацію з питань підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, перейняли  педагогічний досвід щодо проведення сучасних уроків з підготовки учнів до виконання завдань відкритої форми зовнішнього незалежного оцінювання. Онлайн — зустріч проведено за ініціативою КУ «Одеський центр професійного розвитку  педагогічних  працівників».

от admin