Кооперативне навчання на уроках німецької у змішаному форматі: онлайн та офлайн (ІІ частина).
З метою вдосконалення досвіду щодо використання кооперативного навчання на уроках німецької мови в змішаному форматі 19 вересня 2024 року відбувся методичний воркшоп «Кооперативне навчання на уроках німецької у змішаному форматі: онлайн та офлайн (ІІ частина)», в якому взяли участь учителі німецької мови закладів загальної середньої освіти міста Одеси.
На початку заходу було закцентовано увагу слухачів на методичних рекомендаціях МОН щодо особливостей викладання іноземних мов у 2024-2025 навчальному році та актуалізовано знання з використання в освітньому процесі навчальної літератури, Державних стандартів та освітніх модельних програм; нових методичних рекомендацій з оцінювання результатів навчання в 5-7 класах НУШ (Лист МОН від 30.08.2024 № 1.1/15776-24, наказ МОН від 02.08. 2024 № 1093).
Практичним досвідом із впровадження кооперативного навчання на уроках німецької мови в умовах НУШ поділилась досвідчена викладачка німецької мови, методистка видавництва Hueber Іванна Голуб.
Спікерка опрацювала з учасниками методику використання кооперативного навчання на уроках німецької мови в НУШ, розкривши наступні питання: роль та функції вчителя під час організації кооперативного навчання в умовах НУШ, кооперативне навчання офлайн і онлайн на уроках німецької мови: алгоритм дій вчителя, сучасні методи та прийоми, базові елементи; особливості оцінювання роботи кожної дитини в парах, групах та ін.; кооперативне навчання на уроках німецької мови як «партнерська технологія» в НУШ: інтерактивні завдання, вправи, міні – проєкти».
Під час майстер-класу вчителі потренувались у визначенні форм (групова, колективна, партнерська взаємодія) та методів («навчання в команді», «навчаємось разом», «дослідна групова робота») кооперативного навчання, опрацювали інтерактивні завдання та вправи. Було наголошено, що кооперативне навчання є актуальним і ефективним методом в Новій українській школі: діти мають можливість набувати знання та досвід через активну навчальну діяльність, партнерську взаємодію і міжособистісне спілкування іноземною мовою, що сприяє формуванню наскрізних вмінь, предметної, ключових компетентностей та підготовці здобувачів освіти до сучасного життя.
Педагоги подякували організаторам і спікерам за методичні рекомендації, цікаві корисні ідеї, практичний досвід, що стануть їм у нагоді під час викладання німецької мови в Новій українській школі.
Бажаємо успіхів у професійній діяльності! Миру та добра!