29 лютого о 14.00 годині відбувся вебінар «Формування освітнього простору на уроках фізичної культури під час дистанційного навчання засобами інтерактивних технологій» для вчителів фізичної культури м.Одеси
Мета: Ознайомити вчителів фізичної культури з методами формування освітнього процесу під час дистанційного навчання засобами інтерактивних технологій, використання мобільних додатків та програм у створенні цікавих, сучасних уроків фізичної культури. Познайомити з елементами педагогіки партнерства під час участі в челенджах, створенні родинних відео в додатку тік-ток. Використанні ментальних вправ на уроках фізичної культури, що дуже важливо в сучасний період психологічних стресів.
Спікери заходу:
- Котович Тетяна Миколаївна, заступник директора з навчально виховної роботи ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ № 49 ознайомила з напрямками роботи вчителів фізичної культури, спортивним напрямом роботи в ліцеї.
- Зелениченко Олексій Леонідович – вчитель фізичної культури ознайомив з проведення онлайн-уроків фізичної культури засобами інтерактивних технологій.
- Таршилова Ірина Іванівна – вчитель фізичної культури продемонструвала елементи ментальних вправ на уроках фізичної культури.
- Бєлан Зоя Єгорівна – вчитель фізичної культури показала ефективність педагогіки партнерства в роботі з дітьми та їх родинами, участь у онлайн челенжах.
Педагоги акцентували увагу на основних аспектах кожного напрямку роботи. Поділилися власним досвідом організації активної роботи учнів на уроках фізичної культури. Тому що на сучасному етапі розвитку суспільства фізична культура – це самостійна і особлива галузь загальної культури, яка спрямована, головним чином, на зміцнення здоров’я людини, продовження її творчої активності та життя, а також на зростання і вдосконалення її всебічного і гармонійного розвитку та використання набутих якостей у суспільній, трудовій та інших видах діяльності. Тому сьогодні основні завдання фізичного виховання: підвищення функціональних можливостей організму; сприяння всебічному гармонійному розвитку, відмова від шкідливих звичок; формування систематичних занять фізичними вправами; використання засобів фізичної культури в профілактичній діяльності; уміння складати та виконувати вправи з комплексів ранкової гігієнічної гімнастики; виховання патріотичних, морально-вольових і естетичних якостей; удосконалення спортивної майстерності учнів, що займаються обраними видами спорту.
Здорова нація-здорова країна!