Чинники освітніх втрат можуть бути різні то ж як розробити дієвий алгоритм для їх подолання, який точно сподобається учням та активізує їх пізнавальну діяльність? Різноманітні навчальні платформи, інтерактивні вправи та постійна соціально-емоційна підтримка здобувачів – запорука успішної співпраці між учителем та учнем.
Головна мета сучасної освіти – формування основи для самореалізації особистості, яка стає можливою за умови створення умов для самопізнання, самовдосконалення та розвитку творчого потенціалу учня. Багаторічний досвід роботи вчених у галузі початкової освіти дає підстави стверджувати, що розв’язання проблеми особистісно зорієнтованої освіти і її продуктивності пов’язане з інтеграцією змісту освіти.
Саме тому інтегровані уроки, як міждисциплінарне об’єднання уроків, спрямоване на комплексне пізнання теми, законів, ідей, дають учням можливість більш поглибленого розуміння тієї чи іншої ситуації. Наприклад, синтез уроків англійської мови та математики надає змогу розвивати та вдосконалювати інтелектуальні здібності та креативне мислення учнів.
Бінарний урок, як різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчість учнів і служать засобом підвищення мотивації навчання, розвивають навички самоосвіти, розвивають аналітичні здібності і винахідливість, володіють величезним виховним потенціалом.
Актуальність використання інтегрованих і бінарних уроків англійської мови буде розглянуто під час проведення вебінару для вчителів іноземних мов початкової школи на тему «Надолуження освітніх втрат в початковій школі через впровадження бінарних та інтегрованих уроків англійської мови» 28 листопада 2023 року о 14:00 на платформі Meet.
Спікери заходу:
- Павицька Світлана Юріївна, вчитель англійської мови Одеського ліцею №49;
- Якубова Тетяна Миколаївна, вчитель англійської мови Одеського ліцею №49;
- Мазураш Наталя Юріївна, вчитель англійської мови Одеського ліцею №49.
Посилання для участі в заході: https://meet.google.com/mkq-gnzi-edi